Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2023

Anonym trådstarter

Jeg var i MR scanner i går for tjek for Sclerose, og har allerede fået besked om at lægen ringer på fredag. Derfor ville jeg se om jeg selv kunne se nogen svar, men jeg forstår jo ikke en dyt.

Nogen der kan hjælpe?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2023

nanan78

Profilbillede for nanan78

Det betyder, at du har nogle forandringer forenelige med DS (dissemineret sclerose). 
Jeg er ikke neurolog, men mener man supplerer med yderligere undersøgelser før diagnosen stilles.

Anmeld Citér

11. oktober 2023

Anonym trådstarter

Tusinde tak, det var også det jeg var kommet frem til med mine manglende google-skills  

Anmeld Citér

11. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg var i MR scanner i går for tjek for Sclerose, og har allerede fået besked om at lægen ringer på fredag. Derfor ville jeg se om jeg selv kunne se nogen svar, men jeg forstår jo ikke en dyt.

Nogen der kan hjælpe?

Jeg er selv blevet scannet for det samme i mandags, men kan ikke se noget svar endnu kan det være pga du er blevet scannet på et privat hospital, at dit går så hurtigt?

Anmeld Citér

12. oktober 2023

Anonym trådstarter

Jeg blev scannet på Frederikshavn Sygehus, og havde fået af vide af neurologen at der ville gå op til 4 uger, så jeg var også lidt paf over jeg havde svar et døgn efter. Jeg håber vi begge ender med gode svar

Anmeld Citér

12. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Tusinde tak, det var også det jeg var kommet frem til med mine manglende google-skills  

Må man spørge jer, der er blevet scannet, hvad jeres symptomer var/er, siden i er blevet scannet?

Anmeld Citér

12. oktober 2023

Anonym trådstarter

Ja, det må du hvertfald

Jeg prøver lige at linke et tidligere opslag jeg har oprettet.

https://www.baby.dk/debat/304723pi1/ordet-er-frit/har-brug-for-jeres-historie.aspx

Dog er min arm slet slet ikke så ramt mere, som da jeg oprettede tråden ovenover - så det har været ret svingende symptomer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.