Anonym skriver:
Den her debat er henvendt til de kvinder som mener det når de siger at det ikke kommer an på størrelsen men gørelsen, og altså ikke henvendt til de kvinder som kun siger det for at være søde mod mænd (ikke skrevet for at træde nogen over fødderne)
Hvordan kan i kvinder som er ligeglade med størrelsen og som har prøvet en stor pik, være tilfreds med en mindre pik når de fleste andre kvinder helst vil have en større eller en stor pik?
Har i aldrig tænkt efter at have prøvet en stor pik at i ikke vil tilbage til en mindre pik netop fordi den store pik fylder jer mere ud og rammer flere punkter i skeden?
Jeg ved godt at kvinder i enkelte tilfælde kan være ligeglad med størrelsen i starten af et forhold fordi hun er forelsket og fokuserer på andre ting, men når forelskelsen så har lagt sig kan det jo lige pludselig godt blive en issue for nogen kvinder.
Jeg er klar over at sex ikke kun handler om penetration, men det er nu engang en vigtig del og det kan god oralsex ikke altid erstatte 
Jeg ser frem til Jeres ærlige svar og anonyme svar er velkomne.
Det var dog en usædvanligt unuanceret og forsimplet fremstilling af emnet. Du får det til at lyde, som om der kun findes hhv. små og store pikke, og som om sidstnævnte altid er garanti for størst nydelse.
Efter at have haft dårlig eller gennemsnitlig sex med en meget veludrustet, men i øvrigt ikke særligt interessant eller begavet mand - fx én, der tror, at hans store pik i sig selv gør ham hamrende attraktiv - skulle man da være godt dum, hvis man svor, at man aldrig ville “tilbage til én, der var mindre”. Tænk at basere sit liv på dét.
Jeg tror, der er markant større risiko for, at kvinden, der vælger sin mand, fordi han har den største pik, hun har oplevet, kommer til at opleve væsentligt større issues hen ad vejen.
Anmeld