Jeg har taget springet.
vi er tilmeldt svømning fra 12-24 måneder 1x ugentligt nu, og så går vi i legestue 2 x ugentlig hvor jeg har fundet et rigtig godt sted hvor der er mange alderssvarende børn, og de laver af og til udflugter sammen, vi er blevet inviteret med i skoven og lave bål og snobrød, og vi skal med til kagedag hos en af dem hvor vi bager med børnene og hygger hele formiddagen. Så føler vi har været heldige og fundet nogen rigtig gode aktiviteter så det sociale aspekt kommer med, og det passer med vi bruger fra 9-11.30 på de aktiviteter ca, og så hjem og sove middagslur, hvor jeg får ordnet det praktiske her hjemme, og så går vi eventuelt ned og handler eller bare en tur på legeplads eller ud og fodre ænder om eftermiddagen. Har været det rigtige for os.
den lille har vendt 180 grader og virker meget gladere! Efter vuggestue har hun hver dag været pylret og klamret sig til mig, hun har ikke leget med de andre der nede eller vist interesse for dem.
bare på den korte tid her er hun 99% af tiden bare så glad og hygger sig, hun er nysgerrig, interesseret i de andre børn vi møder, sover bedre, og har udviklet sit sprog HELT VILDT drastisk på så kort tid. Så det har været det rette for os 
Anmeld
Citér