Hjemmegående mor - del dine erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2023

Anonym

Hanspige skriver:

Nej, det giver ikke mening for mig at du mener børnehaven kan noget som du ikke selv kan som mor. At venskaber kun skabes i børnehaven. Det giver slet ikke mening for mig at du svare på denne her tråd, du har ikke et hjemmepassende barn. Tværtimod så advokere du for børnehave og mener at nogen (aner ikke hvem i denne tråd) har anklaget dig for at svigte dit barn... så nej dine indlæg giver ingen mening for mig. Nu vil jeg ikke stjæle mere af tråden på denne debat. 

Det er helt ok. Dine beskeder giver heller ikke mening for mig. Vi har nok bare forskellige erfaringer. Grunden til jeg skrev på denne tråd var såmænd blot for at give det modsatte perspektiv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2023

Hanspige

Anonym skriver:

Det er helt ok. Dine beskeder giver heller ikke mening for mig. Vi har nok bare forskellige erfaringer. Grunden til jeg skrev på denne tråd var såmænd blot for at give det modsatte perspektiv. 

Blå kjoler klæder de fleste, det er bare for at give dig et andet perspektiv på påklædning. Jeg ved godt at du ikke har bedt om råd til påklædning. Men altså, hvorfor ikke?  

Anmeld Citér

19. oktober 2023

Anonym trådstarter

Jeg har taget springet. 
vi er tilmeldt svømning fra 12-24 måneder 1x ugentligt nu, og så går vi i legestue 2 x ugentlig hvor jeg har fundet et rigtig godt sted hvor der er mange alderssvarende børn, og de laver af og til udflugter sammen, vi er blevet inviteret med i skoven og lave bål og snobrød, og vi skal med til kagedag hos en af dem hvor vi bager med børnene og hygger hele formiddagen. Så føler vi har været heldige og fundet nogen rigtig gode aktiviteter så det sociale aspekt kommer med, og det passer med vi bruger fra 9-11.30 på de aktiviteter ca, og så hjem og sove middagslur, hvor jeg får ordnet det praktiske her hjemme, og så går vi eventuelt ned og handler eller bare en tur på legeplads eller ud og fodre ænder om eftermiddagen. Har været det rigtige for os. 
den lille har vendt 180 grader og virker meget gladere! Efter vuggestue har hun hver dag været pylret og klamret sig til mig, hun har ikke leget med de andre der nede eller vist interesse for dem. 
bare på den korte tid her er hun 99% af tiden bare så glad og hygger sig, hun er nysgerrig, interesseret i de andre børn vi møder, sover bedre, og har udviklet sit sprog HELT VILDT drastisk på så kort tid. Så det har været det rette for os

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.