Idat????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Klumpe-dumpe

Hvordan er det i størrelser? (småt/stort?)

For se lige hvad jeg fandt.

http://shop.babyhit.dk/

Natasja INGEN kommentar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

anna-jonas

Hmmmm.............jeg har nogle natdragter/heldragter i str. 68. Men de var lidt små i str. Derimod er overtøjet fra Ida-t rummeligt. Men Trine..............de priser du har fundet er ikke specielt billige, da det er de modeller de har med på deres lagersalg...............til det halve af de priser du har fundet.

Jeg skal nok gi' dig besked næste gang der er lagersalg i jylland................det foregår i Egå, lidt nord for Århus.

Mette

Anmeld

2. november 2009

NaFe

Trine Trine Trine...

Tror snart vi må på noget afvænning sammen...

Har lige bestilt to ting til feluca idag... JEG KAN IKKE LADE VÆR..hihi

Men det jeg har haft fra idaT har være normal i størrelsen...

Anmeld

2. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Hmmmm.............jeg har nogle natdragter/heldragter i str. 68. Men de var lidt små i str. Derimod er overtøjet fra Ida-t rummeligt. Men Trine..............de priser du har fundet er ikke specielt billige, da det er de modeller de har med på deres lagersalg...............til det halve af de priser du har fundet.

Jeg skal nok gi' dig besked næste gang der er lagersalg i jylland................det foregår i Egå, lidt nord for Århus.

Mette

ej er det rigtig... skisme godt jeg har dig.

Havde nemlig overvejet at købe en flyverdragt i 74. Men hvis de kan findes billigere, såååå hmmm ja det er da snyd de så sælger dem til den pris når man kan få dem billigere.

Og så forstår jeg virkelig IKKE hvorfor der ALDRIG er lagersalg i Aalborg, det er sgu da også en storby

Ps. husk at tale med Jonas om uret

Anmeld

2. november 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Trine Trine Trine...

Tror snart vi må på noget afvænning sammen...

Har lige bestilt to ting til feluca idag... JEG KAN IKKE LADE VÆR..hihi

Men det jeg har haft fra idaT har være normal i størrelsen...

Hvad har du bestilt

Noget der friste powershopperen?

Jeg var lige ude at hente den wheely buggy jeg havde bestilt, eejjjj den er SÅ sød. Lille bette mus. og LÆKKER kvalitet. (Jeg gav 375 inkl. porto. I Sallings julekatalog kosten den 800-. I LIKE)

Anmeld

2. november 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

ej er det rigtig... skisme godt jeg har dig.

Havde nemlig overvejet at købe en flyverdragt i 74. Men hvis de kan findes billigere, såååå hmmm ja det er da snyd de så sælger dem til den pris når man kan få dem billigere.

Og så forstår jeg virkelig IKKE hvorfor der ALDRIG er lagersalg i Aalborg, det er sgu da også en storby

Ps. husk at tale med Jonas om uret

Næste gang der er lagersalg hernede, så kan du ta' Baloo med herned, og besøge os................hvis du har lyst. Så kan vi shoppe sammen................for jeg er en giga powershopper, kan jeg betro dig.

Upppppsssss, skal nok huske Jonas........

Knus Mette

Anmeld

2. november 2009

NaFe

malucca09 skriver:

Hvad har du bestilt

Noget der friste powershopperen?

Jeg var lige ude at hente den wheely buggy jeg havde bestilt, eejjjj den er SÅ sød. Lille bette mus. og LÆKKER kvalitet. (Jeg gav 375 inkl. porto. I Sallings julekatalog kosten den 800-. I LIKE)

kom lige forbi hjemme siden denlillekuffert, fragt fri hjemmeside, det kan vi li..hehe... men kom lige til a købe en skøn velour kjole fra UBC med hætte og så en bluse fra benetton i pink...

eeeej vor billigt... vor havde du bestilt den fra... Dog tror jeg ikke Feluca skal have noget legetøj i år ..                                         Har lige købt den der brio skubbe-vogn til hende... Meeen nææh nej, det gider pige-barnet da ikke.. hun vil heller gå og skubbe rundt med en kasse, sidde med en plastik flaske og banke på en kagedåse... Jamen alt andet end hendes legetøj...

Anmeld

2. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Næste gang der er lagersalg hernede, så kan du ta' Baloo med herned, og besøge os................hvis du har lyst. Så kan vi shoppe sammen................for jeg er en giga powershopper, kan jeg betro dig.

Upppppsssss, skal nok huske Jonas........

Knus Mette

Ja det kunne da være smadder hyggeligt. Selvom jeg måske lader Baloo blive hjemme.

Jeg ved ikke om jeg tør køre med hende så langt alene  (har en forbi´med motorveje og hende i bilen, når jeg køre alene)

Men jeg vil da MEGET gerne shoppe med dig

Anmeld

2. november 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

kom lige forbi hjemme siden denlillekuffert, fragt fri hjemmeside, det kan vi li..hehe... men kom lige til a købe en skøn velour kjole fra UBC med hætte og så en bluse fra benetton i pink...

eeeej vor billigt... vor havde du bestilt den fra... Dog tror jeg ikke Feluca skal have noget legetøj i år ..                                         Har lige købt den der brio skubbe-vogn til hende... Meeen nææh nej, det gider pige-barnet da ikke.. hun vil heller gå og skubbe rundt med en kasse, sidde med en plastik flaske og banke på en kagedåse... Jamen alt andet end hendes legetøj...

Jeg bestilte den i England, som med 3 andre.

I sidste kom jeg til at bestille

4 katvig hagesmække (fik dog 7 med, så sødt af hende at sende ekstra med )

2 katvig badedragter

1 katvig rygsæk + toilet taske

1 katvig bluse

Anmeld

3. november 2009

susan82

malucca09 skriver:

Jeg bestilte den i England, som med 3 andre.

I sidste kom jeg til at bestille

4 katvig hagesmække (fik dog 7 med, så sødt af hende at sende ekstra med )

2 katvig badedragter

1 katvig rygsæk + toilet taske

1 katvig bluse

Kan jeg ikke lige få den adresse til den WB? Vi vil nemlig give lærke sådan en i jule eller fødselsdagsgave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.