DR rama sjang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.811 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Susan1978

Hold nu op jeg kan mærke jeg blir ret træt af den kanal...

den har ekstisteret i 2 dage og vores 5 årige datter vil se det konstant.. okay hun har også været syg siden torsdag..

men jeg tror altså jeg kommer til at hade den..   vi har kun de der alm 5 digitale kanaler og før var det ski ok at ungerne så lidt mere fjernsyn i weekenden fordi der var morgentv med børnetv, men nu er det der jo hele dagen... puha..

ved da godt der bare skal restriktioner på, men før var det jo  bare ik en mulighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

oo

om natten viser de folk der sover det syntes jeg er hylende morsomt!

jeg kan overhovedet ikke administrere at have fået de nye kanaler....jeg havde lige fået et overblik over DR1, DR2 og TV2, og så smider de en hel flok nye ind. igår sad jeg og så tvfyn og så blev klokken otte, og så sagde de "slå over på tvfyn+ for at se mere"...ahva?

Anmeld

2. november 2009

Muffinmus

hvordan får man den kanal???

Anmeld

2. november 2009

Lone Jakobsen

ja her hedder det tv midtvest... men tror også heg bliver alvorligt træt af ramasjang. mine børn har siddet der hele dagen, så jeg måtte fortælle dem at "imorgen slukker vi efter en time"

Anmeld

2. november 2009

Muffinmus

og hvordan finder man den??

Vi kn i forvejen ikke fiden vores tv2 efter skiftet her i weekenden, men alle andre kanaler er der????

Anmeld

2. november 2009

Susan1978

MariaE skriver:

hvordan får man den kanal???

man skal have mpeg4 på sit fjernsyn, så kan man få det..  prøv tekst tv på dr1

noget med 536 eller sådan noget..

Anmeld

2. november 2009

Becks

MariaE skriver:

og hvordan finder man den??

Vi kn i forvejen ikke fiden vores tv2 efter skiftet her i weekenden, men alle andre kanaler er der????

Tror du skal gensøge alle kanaler.. Det skulle jeg nemlig, da jeg igaar kun havde 1 kanal, sø gik ind og lavede en automatisk søgning og så var alle kanaler der

Anmeld

2. november 2009

Bondepigen

Tjuhl skriver:

om natten viser de folk der sover det syntes jeg er hylende morsomt!

jeg kan overhovedet ikke administrere at have fået de nye kanaler....jeg havde lige fået et overblik over DR1, DR2 og TV2, og så smider de en hel flok nye ind. igår sad jeg og så tvfyn og så blev klokken otte, og så sagde de "slå over på tvfyn+ for at se mere"...ahva?

Ja, det er temmelig skægt, men osse ret godt, hvis ens barn ikke vil sove, men hellere se ramasjang. Så kan man jo fortælle dem at de osse sover....og så er det ikke engang løgn!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.