jeg er nervøs for min scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2009

dorthemus

Søde Caroline...jeg håber, at alt er som det skal være i morgen

Og tænk på, at lillepigen er aktiv- dét er et godt tegn

Men lad flyttekasserne stå en anden gang, ikk`

Knus Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Ox.

Caroline86 skriver:

lyder voldsomt.. men er da rart at vide de kan gøre noget! indtil videre har de bare sagt til mig at det hedder benene op og lave INTET... og det dur jeg altså ikke til! er også lige startet skole igen, så skal ikke sygemeldes nu

håber alt viser sig at være tip top og at det bare er hele understellet der bliver mast og omrokeret lidt

Ja hun blev godt nok også sygemeldt, men vi krydser fingre for dig søde, husk endelig at give tilbagemelding herinde!

Anmeld

3. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

puha, er godt nok endnu mere nervøs her til morgen/formiddag... Har mere ondt, og jeg har svært ved trapperne...

Der må bare ikke være noget galt.. kan slet ikke bære hvis der er noget galt med vores lille prinsesse

Anmeld

3. november 2009

Ox.

Caroline86 skriver:

puha, er godt nok endnu mere nervøs her til morgen/formiddag... Har mere ondt, og jeg har svært ved trapperne...

Der må bare ikke være noget galt.. kan slet ikke bære hvis der er noget galt med vores lille prinsesse

Stort  herfra, vi krydser fingre for dig, men bare husk på, at ligament smerter også kan føles rigtig voldsomme, der sker jo så ufatteligt meget med din krop, du må ikke stresse dig selv mere end højest nødvendig  ...

Anmeld

3. november 2009

Heidi.

Caroline86 skriver:

Hej Ladies.

I morgen skal jeg til min ekstra scanning for at få scannet livmoderhalsen. Lægerne er, pga. min kroniske sygdom, bekymrede for om jeg kunne risikere at gå for tidligt i fødsel, og vil derfor tjekke at livmoderhalsen ikke er afkortet.

Jeg er blevet bekymret... De sidste par dage har jeg glædet mig til at få at vide alt ser normalt ud, men i dag tænkte jeg pludselig "hey...hvad nu hvis alt IKKE er normalt!?"

Jeg bar en flyttekasse (ikke ret tung!!!!!) i fredags og siden da har jeg haft ondt nederst i maven. Ikke meget ondt, men sådan en irriterende stikkende smerte. Lillepigen var ikke ret aktiv indtil i går aftes, men i går aftes og i dag har aktivitetsniveauet været som det plejer (mærker hende hver dag). I dag har jeg haft mere ondt i maven og var nødt til at lægge mig da jeg kom hjem, fordi jeg havde så meget ubehag og smerter.

Øv øv, jeg er lidt bekymret for i morgen hvad nu hvis der er et eller andet galt? Har ikke blærebetændelse. Har jeg stickset for så sent som i dag, og der var intet...

Skulle bare lige have det ud...

Knus Caroline 23+3

Hej Caroline..

Jeg tror ikke du skal være bekymret.. Hvis man løfter tunge ting, kan ledbåndende der holder livmoderen godt gi sig i dage derefter..

Derudover vil jeg sige at man altså godt kan have en urinvejsinfektion uden at stixen viser det, du er nød til at lade lægen sende en frisk ren urinprøve til lab, dette ved jeg i form af mit job

Men som sagt, så tror jeg ikke du skal være nervøs..

Kh Heidi

Anmeld

3. november 2009

SaNiNa

Søde hvordan er scanningen gået? tænker på dig

Anmeld

3. november 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Hej Ladies.

I morgen skal jeg til min ekstra scanning for at få scannet livmoderhalsen. Lægerne er, pga. min kroniske sygdom, bekymrede for om jeg kunne risikere at gå for tidligt i fødsel, og vil derfor tjekke at livmoderhalsen ikke er afkortet.

Jeg er blevet bekymret... De sidste par dage har jeg glædet mig til at få at vide alt ser normalt ud, men i dag tænkte jeg pludselig "hey...hvad nu hvis alt IKKE er normalt!?"

Jeg bar en flyttekasse (ikke ret tung!!!!!) i fredags og siden da har jeg haft ondt nederst i maven. Ikke meget ondt, men sådan en irriterende stikkende smerte. Lillepigen var ikke ret aktiv indtil i går aftes, men i går aftes og i dag har aktivitetsniveauet været som det plejer (mærker hende hver dag). I dag har jeg haft mere ondt i maven og var nødt til at lægge mig da jeg kom hjem, fordi jeg havde så meget ubehag og smerter.

Øv øv, jeg er lidt bekymret for i morgen hvad nu hvis der er et eller andet galt? Har ikke blærebetændelse. Har jeg stickset for så sent som i dag, og der var intet...

Skulle bare lige have det ud...

Knus Caroline 23+3

Håber virkelig alt er som det skal være søde... Krydser alt hvad jeg kan...

Anmeld

3. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så er jeg hjemme igen!

FLOT lang livmoderhals og prinsessen har det godt, som forventet! Vokser som hun skal, men har LAAAANGE ben (måske hun har hørt at moren elsker giraffer!? )

jeg blev grundigt undersøgt og fik desuden big time bekræftet at hun er en lille pige - så godt kan ingen drenge gemme sig

Grunden til mine smerter er ikke ligamentsmerter, men fordi jeg har været så god til knibeøvelser at mine muskler er fuldstændig spændt op.. hvem skulle have troet at en, som lægen sagde, helt suveræn bækkenbund kunne give én bekymringer.. men ingen problemer der.. skal bare vænne mig til det, og nyde det når jeg skal føde og efterfølgende!

Fik desværre én dårlig nyhed. Min moderkage ligger og spærrer for udgangen, så jeg skal scannes igen om 4 uger for at se om den har skubbet sig opad. Ellers kan jeg nok ikke føde selv håber virkelig at den bliver trukket opad når livmoderen vokser mere, men nu må vi se

Prinsessen vejer lige knapt 650 gram

store knus, og tak for al Jeres støtte og opmuntring, en MEGET lettet Caroline

p.s. Skal til 2. lægeundersøgelse i løbet af ugen, så der tager jeg en fin lille kop morgenurin med og insisterer på at de sender den til dyrkning - just in case!

Anmeld

3. november 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Så er jeg hjemme igen!

FLOT lang livmoderhals og prinsessen har det godt, som forventet! Vokser som hun skal, men har LAAAANGE ben (måske hun har hørt at moren elsker giraffer!? )

jeg blev grundigt undersøgt og fik desuden big time bekræftet at hun er en lille pige - så godt kan ingen drenge gemme sig

Grunden til mine smerter er ikke ligamentsmerter, men fordi jeg har været så god til knibeøvelser at mine muskler er fuldstændig spændt op.. hvem skulle have troet at en, som lægen sagde, helt suveræn bækkenbund kunne give én bekymringer.. men ingen problemer der.. skal bare vænne mig til det, og nyde det når jeg skal føde og efterfølgende!

Fik desværre én dårlig nyhed. Min moderkage ligger og spærrer for udgangen, så jeg skal scannes igen om 4 uger for at se om den har skubbet sig opad. Ellers kan jeg nok ikke føde selv håber virkelig at den bliver trukket opad når livmoderen vokser mere, men nu må vi se

Prinsessen vejer lige knapt 650 gram

store knus, og tak for al Jeres støtte og opmuntring, en MEGET lettet Caroline

p.s. Skal til 2. lægeundersøgelse i løbet af ugen, så der tager jeg en fin lille kop morgenurin med og insisterer på at de sender den til dyrkning - just in case!

Fantastisk at alt er som det skal være, lige undtagen moderkagen...

Moderkagen var det samme ved mig, og jeg frygtede så meget at jeg ikke komme til at føde selv... For det meste følger moderkagen med op af...

I sjældne tilfælde gør den jo så ikke...

Krydser for at den følger med op af, med tiden,... Og det gør den da helt sikkert...

Kram...

Anmeld

3. november 2009

SaNiNa

iih hvor er det dejlig at hører søde... er helt lettet på jeres vejne.

kan gdt lide du osse kan lide giraffer, hvad så med ænderne? er de yt nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.