Jeg er midt i fyrrerne, har to skønne børn, et job som jeg elsker, har været alene de sidste 2 år.
Har en søster som er sidst i fyrrerne, hun har ingen børn og er førtidspensionist, hun bor alene, hun har altid levet over evne, som volder hende store problemer økonomisk og psykisk, hun har et voldsomt temperament, især hvis man ikke taler hende efter munden, eller tingene ikke går som hun ønsker.
Os familien omkring hende, vi går på listefødder, da vi aldrig ved hvornår hun får en voldsom reaktion, vores mor har ikke kontakt med hende pt, pga hun simpelthen angriber verbalt på en meget ubehagelig måde.
Vores søskende relation har altid været ustabil, og efter jeg har fået børn, er det blevet værre, der kan gå 3 måneder hvor vi snakker sammen, og så tænder hun af, og jeg trækker mig, har det rigtigt skidt med, at jeg nu er kommet dertil, at jeg simpelthen ikke kan hende længere, men ønsker heller ikke hun skal være helt alene, hun skubber alle væk omkring sig.
Vi havde feks en lille episode igår, hvor jeg sms'er at der sker store ting her lige nu, med hendes 2 nevøer, som jeg gerne vil snakke med hende om, men hun tænder fuldstændigt af, at hun havde fandme en mega dårlig dag igår, at jeg ikke havde ringet, sender hende så et screenshot af, at jeg havde prøvet at ringe, og hendes besked tilbage er; nu stopper du fandme, magter det ikke.
Hun kan slet ikke anerkende mit liv, det er altid kun hende og hendes liv det drejer sig om, og jeg kan ikke være i det længere
Er godt klar over, at hun muligvis har en diagnose.
Er jeg en dårlig søster, at jeg nu siger stop