Fik endelig taget hul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. november 2009

TbCp

Endelig fik jeg taget hul på en lidt svær samtale jeg skulle have med et forældrepar.
Det har bare naget mig en længere periode nu og når jeg går med sådan nogle ting sætter det sig altid fysisk på mig.
Har hele tiden udskudt det lidt for så gik det lige helt godt en dag, og så ville jeg lige give det en uge mere osv.
Igår aftes gav min mand mig det sidste spark bagi så jeg kunne tage mig sammen og idag fik jeg så endelig sagt de ting.
Og selvfølgelig tog de det bare pænt
Hvor var det rart at komme ud med det....

Kan i andre også godt gå længe og gruble over ting inden i endelig tager jer sammen og får det sagt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

anna-jonas

Ja, det er aldrig nemt når man skal tage en snak, der ikke er helt positiv. Jeg har i 3 år skulle tage en snak med min svigermor.........................men kan simpelthen ikke få det gjort. Men normalt tager det ikke så lang tid for mig....................men vil jo gerne vægte mine ord fornuftigt.

Godt at i fik snakken.....................hvad blev konklusionen så?? Skal den lille skifte eller hvad skal der ske?

Knus Mette

Anmeld

2. november 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Ja, det er aldrig nemt når man skal tage en snak, der ikke er helt positiv. Jeg har i 3 år skulle tage en snak med min svigermor.........................men kan simpelthen ikke få det gjort. Men normalt tager det ikke så lang tid for mig....................men vil jo gerne vægte mine ord fornuftigt.

Godt at i fik snakken.....................hvad blev konklusionen så?? Skal den lille skifte eller hvad skal der ske?

Knus Mette

Jeg har simpelthen vendt den samtale inde i mit hoved 1000 gange, for at være sikker på at det kom rigtigt ud.
Nej hun skal stadig være hos mig, men forældrene vil gøre en større indsats derhjemme f.eks. for at hun lærer at hun ikke behøver sidde på arm en hel dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.