35.uge undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Unalisa

ja, jeg var ved lægen i dag og det viste sig at han sad fast i bækkenet. det var nu meget rart at vide det. Hvor længe kan der går til det sætte sig fast til man føder?

eller har det ingen betydning

Og ja forresten var jo oppe på vægten

+11 kg indtil videre.

Limya 35.uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Nybagt mor

Hej,

Jamen min lille mand derinde stod fast allerede i uge 33 da jeg var til Jm - og har gjort det lige siden.

Er i dag gået præcis en uge over termin - så har vist ikke den store betydning for hvornår fødslen går igang

Christine, 41+0

Anmeld

2. november 2009

LineD

kommende-mor skriver:

Hej,

Jamen min lille mand derinde stod fast allerede i uge 33 da jeg var til Jm - og har gjort det lige siden.

Er i dag gået præcis en uge over termin - så har vist ikke den store betydning for hvornår fødslen går igang

Christine, 41+0

Jeg skal selv til 35 ugers undersøgelse fredag (lidt forsinket ), men synes at have læst mig til de sætter sig fast ca 4 uger før fødsel, men det er jo super individuelt

Vores bettemand har vendt med hovedet ned siden uge 29, men der sad han jo ikke fast

Jeg tror dog han sidder fast nu da jeg har fået ændret udflåd og godt med niven i skeden... så tror det er fordi han har skruet sig fast (Man har lov at håbe hihi) ...!

Så jeg vil da krydse fingre for du føder til tiden når nu den bette sidder fast

Og 11 kilo! Det er da flot! Jeg frygter selv hvad min vægt siger hehe

Anmeld

2. november 2009

LineD

kommende-mor skriver:

Hej,

Christine, 41+0

Hovsa, citerede det forkerte indlæg

Anmeld

2. november 2009

LineD

Limya skriver:

ja, jeg var ved lægen i dag og det viste sig at han sad fast i bækkenet. det var nu meget rart at vide det. Hvor længe kan der går til det sætte sig fast til man føder?

eller har det ingen betydning

Og ja forresten var jo oppe på vægten

+11 kg indtil videre.

Limya 35.uge

Svaret til kommende-mor var til dig Jeg sov vist da jeg skulle citere

Anmeld

2. november 2009

Unalisa

LineD skriver:

Jeg skal selv til 35 ugers undersøgelse fredag (lidt forsinket ), men synes at have læst mig til de sætter sig fast ca 4 uger før fødsel, men det er jo super individuelt

Vores bettemand har vendt med hovedet ned siden uge 29, men der sad han jo ikke fast

Jeg tror dog han sidder fast nu da jeg har fået ændret udflåd og godt med niven i skeden... så tror det er fordi han har skruet sig fast (Man har lov at håbe hihi) ...!

Så jeg vil da krydse fingre for du føder til tiden når nu den bette sidder fast

Og 11 kilo! Det er da flot! Jeg frygter selv hvad min vægt siger hehe

hehe. ja han vendte også med hoved ned af fra uge 29.  men tror godt jeg kan mærke på forskel når han sidder fast og ikke. har da mærket underlig stik/jag i underlivet den sidste uge og jo mit skamben gør også ondt hehe..::: Jeg håber også jeg føder til tiden.  Nu må jeg bare ikke tage flere kg på hehe, for så har jeg en del at kæmpe med efter fødsel hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.