Andre forældre der sover i stuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
12 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2023

Anonym trådstarter

Jeg bor pt i en 2 værelses lejlighed på 70 kvadratmeter, med min dreng på 3 år, lillemanden har værelset.

Vil høre om i har prioriteret en seng i stuen, eller en sovesofa? Min dreng vil stadig ikke sove selv, så han ender inde i stuen hos mig, værelset er for lille til både min seng, og plads til at kunne lege.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2023

Anonym

Vi har en trækud seng fra Ikea på søns værelse.. Så sover alle på et rigtigt værelse. Det er sådan en seng med en skuffe man trækker ud nedenunder med en seng og så er der sengehest på barnets seng. Fungerer fantastisk og alle sover godt og trygt 

Anmeld Citér

4. september 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg bor pt i en 2 værelses lejlighed på 70 kvadratmeter, med min dreng på 3 år, lillemanden har værelset.

Vil høre om i har prioriteret en seng i stuen, eller en sovesofa? Min dreng vil stadig ikke sove selv, så han ender inde i stuen hos mig, værelset er for lille til både min seng, og plads til at kunne lege.

Jeg bor i 2 værelses på 64 m2. Jeg har en 200x180 cm seng i stuen samt jeg har en 8 personers sofa og stadig masser af plads og luft i rummet. 

sønnen har værelset. 

Anmeld Citér

4. september 2023

Anonym

Vi kommer til det, når de yngste ikke længere skal dele værelse. Vores plan er at bygge en skabsseng på 140x200 (h×l) som kommer til at ligne en slags høj skænk om dagen. Det giver bedre fleksibilitet med gulvplads ifht når vi skal have gæster 

Anmeld Citér

4. september 2023

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Min veninde og hendes mand bor på 70 kvm med 2 børn, hvor ungerne fik hver sit værelse… de delte stuen op med traller, som de byggede til en væg… det ser skide flot ud…. Så har de stue i den ene ende og soveværelse i den anden…..

Anmeld Citér

4. september 2023

JC2014

Profilbillede for JC2014

Dengang vi boede med to børn i en 3-værelses lejlighed, havde vores drenge hver deres værelse, og vi sov i stuen. Vi delte rummet op med en rumdeler, og fik så indrettet et hjørne af stuen som vores soveværelse. Det var ret hyggeligt.

Anmeld Citér

13. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Vi har en trækud seng fra Ikea på søns værelse.. Så sover alle på et rigtigt værelse. Det er sådan en seng med en skuffe man trækker ud nedenunder med en seng og så er der sengehest på barnets seng. Fungerer fantastisk og alle sover godt og trygt 

Hvor gammel er han?

Anmeld Citér

13. september 2023

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg har en treværelses og to børn. De har hver deres værelse og jeg sover i stuen. Jeg har delt stuen med en gulv til loft reol mellem seng og sofaafdeling.

man kan også få sådan nogle stablesenge, tror Ikea? De kan bruges på alle mulige måder, prøv evt. at Google, de er ret smarte i små lejligheder

Anmeld Citér

14. september 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Min datter skal snart have ny seng og har et lille værelse. Må jeg ikke spørge, hvilken træk ud seng I har. Det lyder lige som det, vi leder efter.

Og undskyld TS for at stille andre spørgsmål i din tråd

Anmeld Citér

14. september 2023

Anonym trådstarter

Seldomseen skriver:

Min datter skal snart have ny seng og har et lille værelse. Må jeg ikke spørge, hvilken træk ud seng I har. Det lyder lige som det, vi leder efter.

Og undskyld TS for at stille andre spørgsmål i din tråd

Det da helt ok

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.