Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih har fået en hæmoride og det gør bare så afsindigt ondt. Var ved lægen igår og har fået salve til at smører med. men sagen er den at jeg skal ud i aften og det gør virkelig ondt at stå og gå.
er der en måde man kan lindre smerten på?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ih har fået en hæmoride og det gør bare så afsindigt ondt. Var ved lægen igår og har fået salve til at smører med. men sagen er den at jeg skal ud i aften og det gør virkelig ondt at stå og gå. er der en måde man kan lindre smerten på?
Smertestillende piller. Jeg har ingen fidus til cremen, den virkede aldrig hos mig. Tværtimod stikpillerne..
Panodil har altid hjulpet mig
Panodil. Og den salve der, den er altså god. Doloproct tror jeg den hedder. Husk at fortsætte med at bruge den så længe lægen har ordineret selvom det er gået væk.
AnjaZenia skriver: Smertestillende piller. Jeg har ingen fidus til cremen, den virkede aldrig hos mig. Tværtimod stikpillerne..
Salven har altid virket for mig efter et par dage. Men fik den først igår og den er også allerede begyndt at virke. det var mere for at kunne holde aftenen ud. men jeg må poppe panodiler/ipren kan jeg høre
Anonym skriver: Panodil har altid hjulpet mig
Tak det prøver jeg
Xylocain gel er lokalbedøvende. Kan købes på
apoteket
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128