Sygedagepenge nu uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. august 2023

Anonym trådstarter

Jeg har været sygemeldt med stress, og endte på sygedage penge, nu vælger jeg at læse, det hele gik vanvittigt hurtigt var en af dem der fik den sidste plads på uddannelsen 

- Men bliver jeg ikke automatiske smidt ud af sygedagepenge systemet da jeg er blevet : Optaget på en uddannelse??

eller virker det første når jeg starter uddannelsen? 

- det hele er meget bøvlet fra uddannelsen siden, så ved ikke hvornår jeg officielt er blevet indskrevet på uddannelsen 

Men jeg starter på den 4 september 

Ved nogen noget??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2023

Kontrast

Jeg tænker, at du skal raskmelde dig igen. Såfremt du er på et almindeligt fuldtidsstudie har du selvfølgelig ikke ret til sygedagpenge, men su. Som du sikkert ved. Men jeg ville selv raskmelde mig for at undgå problemer. 

Anmeld Citér

29. august 2023

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Jeg tænker, at du skal raskmelde dig igen. Såfremt du er på et almindeligt fuldtidsstudie har du selvfølgelig ikke ret til sygedagpenge, men su. Som du sikkert ved. Men jeg ville selv raskmelde mig for at undgå problemer. 

Tak det har jeg gjort nu

Anmeld Citér

29. august 2023

Kontrast

Anonym skriver:

Tak det har jeg gjort nu

Det er en god idé. Kommunen kan jo ind imellem være lidt besværlige omkring hvad man oplyser til dem og hvornår man gør det og det ville være surt, hvis du skulle til at betale sygedagpenge tilbage. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.