Trekant og børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
6 svar
26 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2023

Anonym trådstarter

Vi er et par med 2 børn på 2 og 4 år.

Vi har altid været eksperimenterende i sengen og vi vil gerne invitere en tredje og evt en fjerde person med i sengen. Men hvordan gør man når man har små børn? Så tit har vi ikke mulighed for at få dem passet.

Andre der har stået i samme situation?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg ville kun bevæge mig ud i så vilde fantasier, når ungerne bliver passet ude.. Evt. få en barnepige hjem og passe ungerne med overnatning derhjemme, og så selv have den vilde nat på et hotelværelse

Anmeld Citér

27. august 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Vi har altid været eksperimenterende i sengen og vi vil gerne invitere en tredje og evt en fjerde person med i sengen. Men hvordan gør man når man har små børn? Så tit har vi ikke mulighed for at få dem passet.

Det gør man slet ikke med børn i huset efter min mening. 
så får man passet børnene enten ude eller med en babysitter med overnatning også selv tager ud til andre

Anmeld Citér

27. august 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Det ville jeg aldrig forsøge mig med, med børn i huset. Enten må i få børnene passet ude, eller få dem passet i huset og selv tage ud. Eller tage en fridag på en hverdag og sende børnene afsted i institution.

Anmeld Citér

27. august 2023

Anonym

Jeg er enig med de andre. 

Det er ubehageligt nok ved en fejl at forholde sig til sine forældres sexliv, hvis man kommer til at høre dem eller åbne døren, uden at man oveni skal spekulere på hvem den fremmede mand/dame er. 

Samtidig er det nok heller ikke en fed situation for 3. manden! 

Anmeld Citér

27. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har tidligere været den 3. part og der var det enten hos mig mens deres børn blev passet i deres hjem, eller hos dem når børnene var hos deres bedsteforældre.

De forsøgte én gang at det skulle ske mens deres børn var i huset (men sov), men der sagde jeg nej. Jeg ville ikke risikere at børnene hørte/så os. 

Anmeld Citér

28. august 2023

Anonym

Tag på hotel? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.