Jet tuder!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. november 2009

LMM

Pyhha forstår det bare ikke....... hver gang jeg skal snakke om min graviditet, tuder jeg!! jeg kan ikke holde det igen, det kommer bare... og det er lige meget hvor jeg er..

det er ikke fordi at jeg er ked af at jeg er gravid, det er det bedste der er sket..

Når jeg samenligner mig selv med mine veninder der er gravide, så tuder jeg og ikke dem!!! mærkeligt, er ved at blive skør..

Har I andre prøvet det? hvad gjorde I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

SAL

Hormoner Og ganske almindelige følelser! Der sker bare så meget indeni, fysisk og psykisk, når man er gravid...Jeg havde det osse lidt sådan! Det er nu meget sødt syns jeg...

Anmeld

2. november 2009

frk andreasen

det skal du ikke være ked af. jeg tuder også over alt. ser jeg en meget lille baby så begynder jeg at tude. el feks.hvis vi ikke har mere æbeljuice i køleskabet er jeg lige ved at tude..

de hormoner... tudede ikke rigtig i min 1 graviditet. der tror jeg mere jeg blev hurtigere sur hvis tingene ikke lige gik efter mit hovede. det siger min kæreste og veninder i hvertfald.. hi hi.

jeg må ikke være nem..

knus tanja 20+1

Anmeld

2. november 2009

Vidunderligeunger

DEJLIGT at høre jeg ikke er den eneste.. bare jeg nævner baby, tænker på hvor meget jeg elsker min kæreste, min mor siger noget rigtigt eller forkert, min far der "drilller", veninderne der griner af dumme vittigheder af børn eller hvis jeg ser en sød hund.

ALT kan der komme tårer ud af.

igår sagde min kæreste: "har du flere nu, synes der kommer lidt vand hele tiden skat"... så tudede jeg igen...  

Anmeld

2. november 2009

LMM

Jeg tuder bare nogen spørger mig om hvordan det går med min graviditet... pyhhaaaa bliver så flov hver gang.. Var til møde på mit arbejde ang. barsel. og så begyndte jeg at tude!!!! og min chef blev sur og bad mig stoppe... og tuede bare endnu mere!!!

Anmeld

2. november 2009

Ox.

LMM skriver:

Pyhha forstår det bare ikke....... hver gang jeg skal snakke om min graviditet, tuder jeg!! jeg kan ikke holde det igen, det kommer bare... og det er lige meget hvor jeg er..

det er ikke fordi at jeg er ked af at jeg er gravid, det er det bedste der er sket..

Når jeg samenligner mig selv med mine veninder der er gravide, så tuder jeg og ikke dem!!! mærkeligt, er ved at blive skør..

Har I andre prøvet det? hvad gjorde I?

Ooooooork, jeg havde også et langt stykke tid hvor jeg gjorde det, og vidste heller ikke hvorfor, men du er ikke ene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.