Skal giftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. august 2023

Anonym trådstarter

Jeg skal giftes om lidt over en uge - jeg har glædet mig enormt meget og jeg synes bare, der har været mega lang tid til... nu er det lige om lidt. Og pludselig bliver jeg sådan lidt ked af det... altså som om det lige pludselig er gået op for mig at lige om lidt er det alvor... jeg er ked af og ret forvirret over lige pludselig at få det sådan... jeg er ret overrasket... er det normalt? Altså jeg glæder mig stadig, men jeg forstår ikke min reaktion

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2023

Anonym

Ja det er helt normalt. Men altså, det er jo “bare” en fest. Oftest en rigtig god fest med masser af kærlighed og festlige gæster. Nogle får måske lidt kolde fødder. 

gør regnskab med dig selv, skriv ned hvad du egentlig er ked af det og forvirret over? Kolde fødder? Har jeg inviteret de forkerte? Er kjolen forkert? Ville du hellere have været gift  med Søren fra HR afdelingen på dit arbejde? Skriv ned og grin af det bagefter   Og når så brylluppet er overstået så ærgrer du dig over at du ikke længere er hokus pokus, dig i fokus

Anmeld Citér

21. august 2023

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Jeg skal giftes om lidt over en uge - jeg har glædet mig enormt meget og jeg synes bare, der har været mega lang tid til... nu er det lige om lidt. Og pludselig bliver jeg sådan lidt ked af det... altså som om det lige pludselig er gået op for mig at lige om lidt er det alvor... jeg er ked af og ret forvirret over lige pludselig at få det sådan... jeg er ret overrasket... er det normalt? Altså jeg glæder mig stadig, men jeg forstår ikke min reaktion

Ja. Men det er nok fordi det går op for eén at tiden går så stærkt. Jeg kan huske at jeg synes selve dagen bare var fløjet afsted og at det hele gik så stærkt den dag. Den dag man havde brugt så uendeligt mange timer på at arrangere var lige pludselig forbi. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.