Baby til fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. august 2023

Anonym trådstarter

Jeg overvejer meget, at få taget nogle billeder af min datter på 10 måneder hos en fotograf. Nogle enkle billeder  

Er dog lidt overrasket over hvor dyrt det egentligt er, at få billederne bagefter.. Har I et godt råd? Giver det mening "bare" at få dem som digitale, og så man selv kan få dem printet ud? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2023

Tip!

Tror det kommer an på hvor i landet det er. Min søn på 6 mdr får taget måneds billeder, jeg giver 200 kr pr gang plus billeder. Jeg køber 10 ekstra - kommer af med 425 kr for det ca. 

Jeg bor selvfølgelig i en lille flække i Nordjylland, tror det har en del at sige. 

Anmeld Citér

19. august 2023

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Anonym skriver:

Jeg overvejer meget, at få taget nogle billeder af min datter på 10 måneder hos en fotograf. Nogle enkle billeder  

Er dog lidt overrasket over hvor dyrt det egentligt er, at få billederne bagefter.. Har I et godt råd? Giver det mening "bare" at få dem som digitale, og så man selv kan få dem printet ud? 

Find en amatør fotograf, de er liiii så, dygtige og ikke så fastlåste. Vi har brug begge dele, og altid aftalt en pris inden. 

Anmeld Citér

21. august 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Gør det, pludselig er det for sent og baby er ikke baby længere. Og hvis man får taget billeder ved en fotograf, så ville jeg gå hele vejen og få lavet billederne hos dem også. De bliver bare bedre end billeder, man printer selv. 

Hold lige lidt øje. Nogle fotografer tager ind imellem gratis baby- og børnebilleder - selvfølgelig i håb om folk så også bestiller billeder bagefter - men så sparer man da selve fotograferingen. 

Anmeld Citér

21. august 2023

Anonym

Tip! skriver:

Tror det kommer an på hvor i landet det er. Min søn på 6 mdr får taget måneds billeder, jeg giver 200 kr pr gang plus billeder. Jeg køber 10 ekstra - kommer af med 425 kr for det ca. 

Jeg bor selvfølgelig i en lille flække i Nordjylland, tror det har en del at sige. 

Jeg er også for fra Nordjylland, hvor får du dem taget henne? Vi vil gerne have taget billeder af vores søn når han bliver et år lige omlidt

Anmeld Citér

21. august 2023

Tip!

Anonym skriver:

Jeg er også for fra Nordjylland, hvor får du dem taget henne? Vi vil gerne have taget billeder af vores søn når han bliver et år lige omlidt

Foto Larsen I valsgård - 5 km fra Hobro. Det er bare at kontakte hende og aftale pris. 

Anmeld Citér

21. august 2023

Anonym

Tip! skriver:

Foto Larsen I valsgård - 5 km fra Hobro. Det er bare at kontakte hende og aftale pris. 

Mange tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.