Vil du fortælle mig dit forløb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. august 2023

Anonym trådstarter

Endelig har jeg fået taget mig sammen til at få en tid ved tandlægen, men det er ikke uden nervøsitet! Nervøs for omfanget og prisen. For jeg ved godt inderst inde, at det bliver en dyr fornøjelse, da jeg har været så dum at forsømme mine tandlægebesøg. Flere knækkede og mistede kindtænder i overmunden og smerter gør, at jeg er har taget mig sammen. For vil ikke sidde som snart 36 årig og miste flere tænder  

Så som en lille trøst for mig selv vil jeg høre din historie om dårlig tandstatus og lige som mig manglende tandlægebesøg evt. pga økonomi og skræk?? Jeg har brug for at vide, at der er lys for enden af tunnelen, for lige nu ser det lidt håbløst ud kan jeg regne ud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2023

Sprit25

Min eks tog sig endelig sammen efter mange smerter. Vi endte med en regning på små 12000. Men det var det bedste valg nogensinde. Han har aldrig mere ondt

Anmeld Citér

11. august 2023

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Min eks tog sig endelig sammen efter mange smerter. Vi endte med en regning på små 12000. Men det var det bedste valg nogensinde. Han har aldrig mere ondt

Ok. Jeg tror nærmere, at jeg kommer op på de 30-50.000 kr!! Hvad fik han lavet?? 

Anmeld Citér

11. august 2023

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Endelig har jeg fået taget mig sammen til at få en tid ved tandlægen, men det er ikke uden nervøsitet! Nervøs for omfanget og prisen. For jeg ved godt inderst inde, at det bliver en dyr fornøjelse, da jeg har været så dum at forsømme mine tandlægebesøg. Flere knækkede og mistede kindtænder i overmunden og smerter gør, at jeg er har taget mig sammen. For vil ikke sidde som snart 36 årig og miste flere tænder  

Så som en lille trøst for mig selv vil jeg høre din historie om dårlig tandstatus og lige som mig manglende tandlægebesøg evt. pga økonomi og skræk?? Jeg har brug for at vide, at der er lys for enden af tunnelen, for lige nu ser det lidt håbløst ud kan jeg regne ud

Du har jo lov til at få tilbud fra andre tandlæger også. Blot så du har noget at sammenligne med. 
nogen tandlæger tager sig jo godt betalt. 
ved der er nogen der tager til Flensborg og får det gjort. Der er dansktalende klinikker dernede.

blot til info  

Anmeld Citér

11. august 2023

Sprit25

Anonym skriver:

Ok. Jeg tror nærmere, at jeg kommer op på de 30-50.000 kr!! Hvad fik han lavet?? 

Åh det kan jeg ikke huske. 

Rykket nogle tænder ud, nogle broer og en del huller

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.