Nej vi kysser ikke altid tungekys. Men ofte. Sommetider korte, hvor munden bare lige åbnes lidt og vores tunger lige “aer” hinanden inden munden lukkes sammen til et blødt kys med læberne - det synes jeg i øvrigt er bedst når læberne er over og under hinanden, ikke bare lige på som et tantekys.
mere ligesom hvis du napper blødt med læberne om din partners underlæbe eller overlæbe.
andre gange er det mere intimt og dybt. Det er fandme svært at beskrive :-D men så er der mere tunge. Men helt ærligt, det er forskelligt fra person til person hvordan de kysser. Jeg har aldrig kysset ens med nogen partnere. Det er 2 typer kys der skal forenes. Man finder ligesom sin vej stille og roligt. Det er lidt ligesom sex. De første gange kan godt have nogen akavede moments, men man finder sin vej når man har fundet hinandens rytme og metode.
for mig er et godt kys, blødt, ikke alt for vådt, ikke alt for åben mund (det kan føles som om man bliver ædt) og moderat tunge der mere aer, snor sig eller leger med min tunge eller mine læber. Det skal ikke være en tunge så langt ind den kan komme og fuld helikopter. Det er bare ikke rart for nogen
Anmeld
Citér