At tungekysse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2023

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder. At tungekysse! 
jeg er 37 og jeg forstår ikke hvordan man gør og hvilken vej man kører rundt med den tunge der  

Altså er der et system? Tungekysser I altid? Har man ligesom begge to sin tunge inde på samme tid? Jeg er helt sat af, og er vant til, bare at kysse med læberne men nu skal jeg vidst til, at øve mig i det andet. 
Så, hvad er det godt tungekys?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2023

Anonym

Nej vi kysser ikke altid tungekys. Men ofte. Sommetider korte, hvor munden bare lige åbnes lidt og vores tunger lige “aer” hinanden inden munden lukkes sammen til et blødt kys med læberne - det synes jeg i øvrigt er bedst når læberne er over og under hinanden, ikke bare lige på som et tantekys. mere ligesom hvis du napper blødt med læberne om din partners underlæbe eller overlæbe. 

andre gange er det mere intimt og dybt. Det er fandme svært at beskrive :-D men så er der mere tunge. Men helt ærligt, det er forskelligt fra person til person hvordan de kysser. Jeg har aldrig kysset ens med nogen partnere. Det er 2 typer kys der skal forenes. Man finder ligesom sin vej stille og roligt. Det er lidt ligesom sex. De første gange kan godt have nogen akavede moments, men man finder sin vej når man har fundet hinandens rytme og metode. for mig er et godt kys, blødt, ikke alt for vådt, ikke alt for åben mund (det kan føles som om man bliver ædt) og moderat tunge der mere aer, snor sig eller leger med min tunge eller mine læber. Det skal ikke være en tunge så langt ind den kan komme og fuld helikopter. Det er bare ikke rart for nogen  

Anmeld Citér

27. juli 2023

Anonym

Det er noget dig og den du skal kysse med bliver nødt til at kommunikere sammen, for jeg har oplevet at det er meget forskelligt hvad man er til.

Anmeld Citér

28. juli 2023

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Anmeld Citér

29. juli 2023

Anonym

Det kan vel bedst beskrives som at lave bløde bølger med tungen i takt med den anden persons tunge.

Ikke kør tungen fra side til side. Det er det værste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.