Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Love Angel skriver: Stort tillykke de er positive.
Stort tillykke de er positive.
Tak
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sommersol2021 skriver: Hvis du kun er på dag 14. så vil jeg bestemt fortsætte med at teste. Jeg bruger også de digitale og jeg har før oplevet at der er gået adskillige dage efter fertilt udflåd er kommet til den begynder at blinke
Hvis du kun er på dag 14. så vil jeg bestemt fortsætte med at teste. Jeg bruger også de digitale og jeg har før oplevet at der er gået adskillige dage efter fertilt udflåd er kommet til den begynder at blinke
Fortsætter også med at teste
Har brugt Clearblues digitale teste og Babyplans strimmelteste de sidste 3,5 år. ca.
Man skal simpelthen bare brokke sig positiv æl-test, og dermed testdag d. 27//8
Kan ikke huske hvornår det sidst er slet, at æl er faldet så tidligt Så hvis ikke det bliver til, så er min cyklus i det mindste kort
__anonym skriver: Man skal simpelthen bare brokke sig positiv æl-test, og dermed testdag d. 27//8 Kan ikke huske hvornår det sidst er slet, at æl er faldet så tidligt Så hvis ikke det bliver til, så er min cyklus i det mindste kort
Jubi! Så skal du ikke tænke mere på den æl. Krydser for dig
Hvordan går det hos dig? Hvor langt er du nu og er de stadig negative?
Sommersol2021 skriver: Jubi! Så skal du ikke tænke mere på den æl. Krydser for dig
Nej, det er rart og mange tak
Mortil_2 skriver: Hvordan går det hos dig? Hvor langt er du nu og er de stadig negative?
Ja desværre idag igen er den negativ 3+3
hvis der ikke kommer en nr 2 streg imorgen så mister jeg håbet. er du begyndt at teste?
Love Angel skriver: Ja desværre idag igen er den negativ 3+3 hvis der ikke kommer en nr 2 streg imorgen så mister jeg håbet. er du begyndt at teste?
Øv. Har aldrig prøvet at at teste så tidligt så jeg ved ikke hvornår burde kunne ane den første streg?
Nej ikke endnu. Min forrige cyklus var 38 dage så jeg venter lidt endnu
Mortil_2 skriver: Øv. Har aldrig prøvet at at teste så tidligt så jeg ved ikke hvornår burde kunne ane den første streg? Nej ikke endnu. Min forrige cyklus var 38 dage så jeg venter lidt endnu
Nårh okay. Ja det jo forskelig fra kvinde til kvinde. Men har også læst at det også kan være forskelig fra graviditet til graviditet selv med den samme kvinde. Og jeg har heller ikke prøvet at teste så tidlig før i min første 2 graviditeter. Men i senere tid her er jeg begyndt at teste meget tidlig. Her sidste graviditet hvor det var udenfor livmoderen der lærte jeg at hvis jeg når Aller Aller senest 3+5 så ved jeg at der ikke vil kunne nå at komme en streg. Og okay. Hvornår tænker du at du vil teste?
Sommersol2021 skriver: Piger! Jeg tror simpelthen jeg er gravid! Ryster lidt. Jeg tog en ekstra test, da stegen ikke er så tydeligt som jeg ville forvente på forventet mens dag. Men billeder her er taget inden for tid. Hvad siger testpanelet?
Piger! Jeg tror simpelthen jeg er gravid! Ryster lidt. Jeg tog en ekstra test, da stegen ikke er så tydeligt som jeg ville forvente på forventet mens dag. Men billeder her er taget inden for tid. Hvad siger testpanelet?
Stort tillykke!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128