Vil det være for mærkeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2023

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Jeg synes også, at det er mærkeligt, fordi det er et bryllupsbillede. For den specifikke situation er jo netop ikke aktuel mere. Et familiebillede derimod vil give god mening. 

Det kan også godt være træls for din fars nye kone, og selvom du er fri til at gøre som du vil i dit hjem, så kan man stadig tage hensyn.

Vi har netop ingen familiebilleder, for ellers ville jeg have hængt dem op.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2023

Morfire

Profilbillede for Morfire

Jeg er selv skilsmissebarn og har faktisk et bryllupsbillede af mine forældre stående. Har aldrig tænkt, at det skulle ned, bare fordi de begge er gift igen. Det er min forældre og deres kærlighed skabte mig. At de så senere ikke elskede hinanden ændre ikke på det.

Ved mine børns barnedåb blev der taget billeder med familien på kryds og tværs, og har da også her billeder både med bonusbedsteforældre og biologiske, men fik også taget kun af de biologiske og dåbsbarnet. 

Min holdning er, at hvis man gifter sig ind i en skilsmissekonstellation, så ved man jo godt, hvad der gik forud og det skal man kunne rumme, for andre (f.eks. børnene) skal ikke slette deres historie blot fordi man kommer ind i familien.

Hæng du det billede op! Hvis din fars kone ikke bryder sig om det siger det utrolig meget og hende og hendes forståelse og kærlighed til dig.

Anmeld Citér

4. august 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg synes, det er for mærkeligt. Kan du ikke hænge et familieportræt i stedet?

Må jeg spørge hvorfor? Den nye kone ved jo godt at han har været gift. Er det kun bryllups billeder?(jeg er bare nysgerrig ��)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.