Tilkendegive sin beundring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
12 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2023

Anonym trådstarter

Siden december måned, har jeg haft varme følelser for en håndværker, som har en del opgaver i den afdeling jeg bor i, mødte ham da han skulle lave et loft hos mig.

Jeg er 44 år, han er en del ældre, tror omkring 56 år, tænkte beundringen ville gå over, men får stadig sommerfugle i maven, når jeg møder ham, aner ikke om han er afsat.

Mit spørgsmål er; skal man fortælle ham, hvor dejlig jeg synes han er, eller holder man det for sig selv, og håbe på det snart aftager?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2023

Anonym

Såfremt han ikke har ring på, så spørg da om han vil med ud og drikke en kop kaffe eller noget

Anmeld Citér

24. juli 2023

Anonym

Jeg synes bare, du skal springe ud i det, hvis du har lyst

Det er selvfølgelig lidt grænseoverskridende at sige sådan noget. Men jeg har prøvet engang, at en mand fra mit arbejde fortalte mig, at han rigtig godt kunne lide mig. Det var til en fest, og han var nok lidt fuld - men det var ikke sådan noget fuldemandssnak - det var meget ærligt og alvorligt. Jeg er gift, og jeg havde ingen intentioner om, at skulle noget som helst med ham - det tror jeg heller ikke han regnede med. Tror bare han fik lyst til at sige det. Men jeg blev SÅ glad og rørt. Det betød virkelig meget for mig, og jeg tænker stadig tilbage på det med stor glæde, selvom det er flere år siden.

Jeg fortæller det bare for at sige, at selvom dine følelser ikke er gengældt, så tror jeg da, at han bliver glad for at få at vide, at han kan vække dens slags følelser hos en anden ☺️

Anmeld Citér

24. juli 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Hvor intet vover intet vinder Ej, men jeg synes da også, du skal sige til ham, du synes han er sød, og om han har lyst til at lave noget en dag. Og at hvis han har en kæreste/kone, så forstår du selvfølgelig og så er hun da bare heldig  

Grib livet, det værste der kan ske er, at han er optaget, men at du giver ham en smigrende oplevelse

Anmeld Citér

24. juli 2023

Anonym

Gør det! Jeg ville ønske jeg kunne gøre sådan noget, men jeg er simpelthen for genert. Før jeg mødte min mand, har jeg mødt flere mænd som jeg vildt gerne ville ses med, men min generthed har bare overmandet mig og jeg har sådan ærgret mig - særligt hvis jeg efterfølgende fandt ud af at de rent faktisk ikke var i et forhold. 

Så hvis du “tør” så gør det. Spørg om han vil med ud en dag. Fx en gåtur et hyggeligt sted og en coffee to go, så kan det føles lettere at tale sammen, end hvis man sidder overfor hinanden på en café. 

Anmeld Citér

25. juli 2023

Milla1992

Modsat de andre, så ville jeg nok holde det for mig selv og håbe på at det aftager. For personligt har jeg ikke lyst til at blive lagt an på, på min arbejdsplads.

Havde der været tale om en mand du gentagende gange mødte i den lokale netto, som også var kunde, så ville det for mig være noget andet  

Anmeld Citér

26. juli 2023

Alha

Profilbillede for Alha

Det kan du da godt tillade dig! Måske jeg også ville kigge efter en ring først. Ville ikke bruge charme-krudt på en gift mand. Men man kan jo ikke vide, om vedkommende er i et forhold eller er interesseret i én selv, før man spørger, vel? 

Anmeld Citér

26. juli 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Synes godt du kan tilbyde noget at drikke ret uskyldigt og så kan du måske snakke mere privat

Anmeld Citér

29. juli 2023

Anonym

Næste gang du ser ham lave noget i bygningen så sig at hans kone er heldig at have sådan en effektiv mand. På den måde kan du finde ud af, om der er en kone eller kæreste i hans liv

Alternativt kan du sige til ham, at han er velkommen til at banke på din dør, hvis han har brug for noget at drikke

Anmeld Citér

29. juli 2023

Anonym trådstarter

Havde set der ikke var ring på, men det  kunne jo være pga arbejdet sikkerheds årsager, når man er tømmer.

Men jeg sendte ham en SMS, var en kujon, startede som anonym, men han skrev så hvem han håbede på det var der skrev, og det var jo så mig han håbede på

Vi har været på 3 dates, og er i en kærlighedsboble

Tusind tak for jeres hjælp

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.