Jeres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.475 visninger
7 svar
4 synes godt om
21. juli 2023

Anonym trådstarter

Min pap søster (som jeg altid har set som en søster) da vi har kendt hinanden siden vi har helt små. 

Min søster og hendes mand er gået fra hinanden efter 8år, de har et barn sammen. 

Jeg har selv 3 børn, hvor de har kendt til ham altid og han har stået gudfar til mit mellemste barn. 

De er ikke helt på talefod lige pt. Men han har spurgt om ham og min nevø må komme til morgenmad her i ferien og det har jeg selvfølgelig sagt ja til, da jeg/vi stadig holder af ham.  

Men er det forkert at gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Øh nej da hvorfor ?

Bare fordi de ikke kan finde ud af at tale betyder da ikke at I ikke må snakke med hver især

Anmeld Citér

21. juli 2023

Ananas

Vi havde lidt et lignende dilemma da jeg gik fra mit barns far. Mine forældre blev ved med at se og snakke med ham og invitere ham indenfor. Han er jo stadig barnets far, så på den måde er det jo ok. Problemet var her at de jo ikke kunne vide når vi havde en uoverensstemmelse og de ikke fortalte mig noget om at de havde haft ham på besøg, det kom vi alle ret meget i klemme på flere gange. Så nej det er ikke forkert i og med at de stadig er familie og børnene skal vel ikke miste hinanden, men respekter din søsters grænser og lav nogle aftaler som alle er ok med. Ikke noget med at ses uden at søsteren ved det, det giver kun dumme situationer.

Anmeld Citér

22. juli 2023

Panther

Profilbillede for Panther
Ananas skriver:

Vi havde lidt et lignende dilemma da jeg gik fra mit barns far. Mine forældre blev ved med at se og snakke med ham og invitere ham indenfor. Han er jo stadig barnets far, så på den måde er det jo ok. Problemet var her at de jo ikke kunne vide når vi havde en uoverensstemmelse og de ikke fortalte mig noget om at de havde haft ham på besøg, det kom vi alle ret meget i klemme på flere gange. Så nej det er ikke forkert i og med at de stadig er familie og børnene skal vel ikke miste hinanden, men respekter din søsters grænser og lav nogle aftaler som alle er ok med. Ikke noget med at ses uden at søsteren ved det, det giver kun dumme situationer.

Jeg er enig i det sidste, men hvad har dine forældre at gøre med, at I eventuelt har haft en uoverensstemmelse?

Anmeld Citér

22. juli 2023

AnoMor

Jeg vil ikke sige det er forkert. Men af respekt for din søster så ville jeg personligt nok lige snakke med hende om hvordan hun havde der med det.  

Anmeld Citér

22. juli 2023

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Jeg vil ikke sige det er forkert. Men af respekt for din søster så ville jeg personligt nok lige snakke med hende om hvordan hun havde der med det.  

God idé. Men hvis hun så siger, hun ikke ønsker at vi har kontakt. Hvad så? ��

Anmeld Citér

22. juli 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Jamen altså det er jo ikke noget hun kan bestemme. Men personligt så havde jeg efterkommet hendes ønske. 
Men også spurgt indtil hvorfor hun ikke ønskede det og forklaret hende at det jo primært er for børnene som har været i hinandens liv længe 

Anmeld Citér

22. juli 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Spurgt hvorfor. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.