Spørgsmål ang: vennepar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
8 svar
23 synes godt om
19. juli 2023

Meheju

Profilbillede for Meheju

Hej alle

Spørgsmålet her handler om, om vi bare skal tie eller om vi skal tale.

det er således at vi har et vennepar, hvor vi mange gange har vendt emnet om at tage til en endags tur til norge sammen, men jeg finder så ud af at de har bestilt turen sammen med et andet par (og de har ikke sagt det vel og mærke). De var klar over vi gerne ville med og vi har alle 4 snakket med om det sidste år og i år men de tog så afsted med et andet par.

Jeg kan ikke lade være med at føle mig lidt skuffet. Skal jeg sige noget til dem om det eller skal man bare lade den lægge?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2023

B&J

Jeg vil være ærlig og sige det jeg ville da også blive skuffet hvis det var mig 

Anmeld Citér

19. juli 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Men kender man ikke godt det der med at man snakker og snakker om hvad der kunne være hyggeligt hvergang man mødes. Og hver gang den står på paraften, bringer man det op og synes det lyder vildt hyggeligt , men ingen tager teten og får bestilt turen. Og så blir den aldrig til noget.

Og så en dag mødes man med det der andet vennepar der er vildt proaktive og bare får ting fixet så det ikke bare blir ved snakken. Det lyder som det der er sket. Så ja tænker både I og venneparret har været for sløve i betrækket til at få sat gang i den tur, og så kom der nogle andre der var lidt hurtigere. 

Og i kan jo altid tage på en anden tur med dem. De har jo ikke slået op med jer. 

Anmeld Citér

19. juli 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Altså I ses også med det andet vennepar?

Ja det ville jeg da helt sikkert sige at jeg synes var mærkeligt og stille mig uforstående og ikke dømmende. Så kan det jo være de disker op med en god grund

Anmeld Citér

20. juli 2023

Meheju

Profilbillede for Meheju
Fortvivlet skriver:

Altså I ses også med det andet vennepar?

Ja det ville jeg da helt sikkert sige at jeg synes var mærkeligt og stille mig uforstående og ikke dømmende. Så kan det jo være de disker op med en god grund

nej vi ses ikke med det vennepar de tog afsted med

Anmeld Citér

20. juli 2023

Sprit25

Meheju skriver:

nej vi ses ikke med det vennepar de tog afsted med

Så kan det jo være de også har snakket med dem om det

Anmeld Citér

20. juli 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Sprit25 skriver:

Så kan det jo være de også har snakket med dem om det

Det tænker jeg også og så kan det være det så var det andet vennepar som handlede på det og inviterede med

Anmeld Citér

20. juli 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Jeg ville ikke tage det så tæt. At de tager med dem betyder jo ikke de ikke vil med jer som i har snakket om. Jeg ville måske spørge interesseret indtil turen og snakke om de har nogen gode ideer til jeres tur sammen

Anmeld Citér

20. juli 2023

drabo

Profilbillede for drabo

Så længe i aldrig er nået længere end løs snak over maden, så ville jeg slet ikke tage det nært.

Måske overveje hvorfor er i ikke kommet afsted, når nu i har snakket om det så længe? Har i overhovedet prøvet at blive konkrete og finde en dato, undersøgt priser osv. er det pengepungen som er problemet?

og hvis i gerne vil på tur med parret, så bliv konkrete find kalenderen frem aftal en weekend, find priser og få bestilt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.