Knuthenborg Safari, vejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juli 2023

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Vi kan ikke beslutte os for, om det kan betale sig at tage i Knuthenborg idag med hensyn til vejret. Vi kommer helt fra Sønderjylland, men er i Hedehusene idag, så vi vil tage derned idag når vi alligevel er her og ikke så frygtelig langt væk fra. Men er der nogen der bor omkring/I Maribo som kan sige om vejret er nogenlunde? Bare ingen regn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2023

AnoMor

Omsorgsgiver skriver:

Vi kan ikke beslutte os for, om det kan betale sig at tage i Knuthenborg idag med hensyn til vejret. Vi kommer helt fra Sønderjylland, men er i Hedehusene idag, så vi vil tage derned idag når vi alligevel er her og ikke så frygtelig langt væk fra. Men er der nogen der bor omkring/I Maribo som kan sige om vejret er nogenlunde? Bare ingen regn. 

Jeg er selv på vej til Lolland i skrivende stund og de lover regn og skybrud dernede af hele dagen. Så Knuthenborg ville jeg nok ikke tage til idag

Anmeld Citér

17. juli 2023

Anonym

Vi var der i uge 27 hvor det var sådan noget vejr....vi havde en fantastisk tur..hvor vi så alle dyr, kunne gå og køre roligt rundt da der var få mennesker.....

Anmeld Citér

17. juli 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg vil da også sige at man godt kan besøge Knuthenborg i regnvejr. Meget af tiden bruger man jo i bilen og så må man tage legepladsen, dinopark mm når det er tørvejr.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.