ret grænseoverskridende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2009

guggle

Tænker bare - typisk mænd!!!! :-)

Kan godt forstå dig, jeg synes nu også at sådan noget er meget personligt, men det tror jeg slet ikke mænd kan sætte sig ind i. Synes også de er skrækkeligt "gode" til lige at skulle mærke på maven - såååå... grænseoverskridende for mig!

Ville også føle mig udstillet, blottet og frarøvet muligheden for at gøre til noget mere personligt lykkeligt der skal fortælles når tiden er rigtig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne og Nicklas skriver:

Jeg var osse blevet sur jeg var nok osse blevet stik tosset.

sådan en dum nar...

hvad endte tøj valget på søde?

så... lige 2 billeder!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2009

Nybagt mor

Øv en lærer - ikke særlig pædagogisk, man vil da gerne selv bestemme hvornår og hvordan man fortæller det!!

Men sikke en fin lille mave, og nej - den kan da ikke skjules længere

Anmeld

2. november 2009

Moderator

kommende-mor skriver:

Øv en lærer - ikke særlig pædagogisk, man vil da gerne selv bestemme hvornår og hvordan man fortæller det!!

Men sikke en fin lille mave, og nej - den kan da ikke skjules længere

hæhæ.. det er i hvert fald svært at finde en bluse der er stor nok til at gemme den helt Har forsøgt mig med nogle af Daniels store trøjer, meeen...de rækker ikke helt

Anmeld

2. november 2009

Mie A

Til din lærers forsvar, vil jeg sige, at han da sikkert ikke har tænkt over det. Nu hvor du er så langt henne at man kan se det, uden at du behøver at fortælle det.

Det lyder næsten som om du "skammer" dig over at være gravid?? Kan bare ikke forstå dine følelser i forhold til at din klasse fik det at vide - Det er da en dejlig nyhed at dele med hele verden...

Anmeld

2. november 2009

oo

jeg kan nu alligevel godt forstå du helst selv ville have fortalt folk det hver for sig, istedet for at stå oppe ved tavlen og annoncere din graviditet.

og må man lige sige: viiiiildt lækker kjole!!

Anmeld

2. november 2009

Moderator

Mie A skriver:

Til din lærers forsvar, vil jeg sige, at han da sikkert ikke har tænkt over det. Nu hvor du er så langt henne at man kan se det, uden at du behøver at fortælle det.

Det lyder næsten som om du "skammer" dig over at være gravid?? Kan bare ikke forstå dine følelser i forhold til at din klasse fik det at vide - Det er da en dejlig nyhed at dele med hele verden...

skammer mig BESTEMT ikke over det... elsker at være gravid og jeg glæder mig helt ekstremt til at skulle være moar

Jeg følte mig bare presset til at fortælle det på en hel anden måde end jeg havde forestillet mig. Og derfor følte jeg nok at noget af glæden blev taget fra mig

Han synes helt sikkert bare det hele er spændende og han ville gerne tale åbent om det i klassen. Ville bare ønske han lige havde spurgt mig inden om jeg ville fortælle det foran hele klassen, i stedet for at jeg gik derop for at fortælle om min praktik og blev "snydt" til at fortælle det med graviditeten.

Anmeld

2. november 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg kan nu alligevel godt forstå du helst selv ville have fortalt folk det hver for sig, istedet for at stå oppe ved tavlen og annoncere din graviditet.

og må man lige sige: viiiiildt lækker kjole!!

tak..er også rigtig glad for den! sådan en lækker tyk én, så det også er nemt at holde varmen

Anmeld

2. november 2009

SaNiNa

Hvor er den sød din kjole... og den mave kan da slet ikke gemmes afvejen mere... hun fyldet helt godt nu den lille prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.