samle op efter sig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
5 svar
17 synes godt om
9. juli 2023

skrubtus

Profilbillede for skrubtus

Har man hund ved man alt om at samle dens efterladenskaber op, men når det drejer sig om børn glemmer mange at gøre det. Nu er det blevet dejlig sommer, så turen går til skov og strand. På et tidspunkt melder barnet at det skal det hvor også drenge skal sidde på hug. Mange har forberedt sig på dette, enten ved at have en lille skovl med, andre ligger papir eller plastik på jorden, eller samler lortene op. Desværre er der nogle der lader lorte og toiletpapir blive liggende så andre risikerer at træde i det. Bare en lille bøn fra mig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2023

AnoMor

skrubtus skriver:

Har man hund ved man alt om at samle dens efterladenskaber op, men når det drejer sig om børn glemmer mange at gøre det. Nu er det blevet dejlig sommer, så turen går til skov og strand. På et tidspunkt melder barnet at det skal det hvor også drenge skal sidde på hug. Mange har forberedt sig på dette, enten ved at have en lille skovl med, andre ligger papir eller plastik på jorden, eller samler lortene op. Desværre er der nogle der lader lorte og toiletpapir blive liggende så andre risikerer at træde i det. Bare en lille bøn fra mig.

Det er efter min mening også logik for burhøns at man selvfølgelig samler op efter sine hunde og også børn hvis de ikke kan holde sig til man er ved et toilet. 

men ærligt. Tvivler på at er opslag som dette hjælper noget som helst. Dem der i forvejen ikke rydder op efter sig selv er allerede ligeglade. Der er ingen der ser opslaget og tænker “skrubtus fra baby.dk siger jeg skal samle op. Så nå jeg nok hellere”

Anmeld Citér

9. juli 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Jeg forstår ikke du fremhæver hundeejer som om de gør det ? For det er da desværre de færreste som gør det

Vi har intet med til vores fire børn og det har aldrig været et problem, synes altid der er et toilet i nærheden og ellers køre vi hjem.  Synes det er et større problem med hundeejerne

Anmeld Citér

9. juli 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg ved ikke rigtig om jeg forstår dit opslag - men som udgangspunkt går børn ved ikke rundt og skider offentlige steder? Det har jeg (og ingen jeg kender, mig bekendt) da i hvert fald aldrig praktiseret med mine unger. Det lyder ekstremt ulækkert, og ud over engang i en jungle 2 timer væk fra civilisationen, har jeg aldrig personligt været i en situation der nødvendiggjorde det? Er det mig som er sippet? 

Anmeld Citér

9. juli 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har børn på 7 og 3, som hhv. har været blefri i 4 år og 6 mdr. Jeg har aldrig været i en situation hvor de har skidt i naturen, og jeg oplever heller ikke at afføring i naturen er noget stort problem. Hvis vi stod i en akut afføringssituation og ikke havde toilet i nærheden, ville vi nok gå langt ind i et buskads og få det ordnet. Det ville jo ikke været et problem med hundelorte hvis de også lå steder hvor man ikke træder. Men når de ligger på fortove, stier og tæt på disse, bliver de et problem. 

Anmeld Citér

9. juli 2023

AnoMor

StortOgSmåt skriver:

Jeg ved ikke rigtig om jeg forstår dit opslag - men som udgangspunkt går børn ved ikke rundt og skider offentlige steder? Det har jeg (og ingen jeg kender, mig bekendt) da i hvert fald aldrig praktiseret med mine unger. Det lyder ekstremt ulækkert, og ud over engang i en jungle 2 timer væk fra civilisationen, har jeg aldrig personligt været i en situation der nødvendiggjorde det? Er det mig som er sippet? 

I min optik er du ikke sippet nej. Jeg ville heller ikke kunne gøre det i naturen. Tisse ja. Men ikke andet. 
Dog har jeg oplevet at min bonus bror engang skulle lave stort da vi var på stranden som børn. Men der havde min mor og bonusfar pose of papir med. Så han gjorde hvad han skulle i Sander væk fra andre også blev der samlet op i posen og smidt i skraldespanden med knude på. 

med min egen søn har jeg oplevet at han skulle tisse på en kanalrundfart og var kun lige blevet blefri så han kunne ikke holde sig. Der havde jeg en vandflaske. Der måtte tissetrolden ned i også låg på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.