hvordan gik jeres fødsel igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.912 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. november 2009

christina2412

var det veer der startede, eller vandet der gik, eller tegn blødning, hvordan startede den?

christina 38+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

mariamiss6

1. gang var der bare forsigtige veer lige pludselg, som så tog lidt til i styrke over 1½ døgns tid.... og ikke mere....

2. gang lagde jeg godt mørke til noget der måske var slimproppen inden jeg gik i seng om aftenen, men først klokken 5 vågnede jeg ved nogle halv-onde veer.... ved 8.30 tiden gik vandet så også, og så gik det stærkt ad helvedes til der fra.

Anmeld

2. november 2009

Valle81

christina2412 skriver:

var det veer der startede, eller vandet der gik, eller tegn blødning, hvordan startede den?

christina 38+4

Mine veer startede kl 7 fredag den 13/02-2004. Det var som svage mens smerter. De blev kraftigere hen over natten, og om morgenen kl 0700 tog vi afsted til fødegangen. Vandet gik ikke af sig selv, det blev taget på fødestuen. Kl 11,35 var hun født:0)

Anmeld

2. november 2009

Ox.

Jeg begyndte at få veer omkring en 4 tiden som så blev kraftigere og kraftigere op ad dagen, og da kl var 21 om aftenen gik vandet

Anmeld

2. november 2009

Mathilde

Jeg startede med at have små-veer og så tegnblødning. Jeg opdagede aldrig at vandet gik, så jeg tror det gik da jeg tog bad lige inden vi kørte på fg

Anmeld

2. november 2009

Lone Jakobsen

ved 3 af mine fødsler ved det veer der startede og ved den ene var det lidt vand der begyndte at sive, hvorefter jeg fik veer.

Anmeld

2. november 2009

Findusinde

christina2412 skriver:

christina 38+4

Mit startede med at vandet gik onsdag formiddag kl 11.. 5 timer senere havde jeg veer. Og fødte ved akut kejsersnit torsdag kl 12.23 pga af min Lauras hjerterytme blev påvirket, og pga det var et døgn siden at vandet gik..

Anmeld

2. november 2009

SaNiNa

jeg blev sat i gang da jeg var 41 + 0 efter veer i flere uger men inetet skete. de tog vandet da jeg var 41 + 2 og veerne forsavdt helt.

fødslen endte i kejsersnt hvilket jeg ikke lige hvade regnet med ønskede, men ud det kom han jo.

Anmeld

2. november 2009

eirene

Første gang sivede vandet og så kom jeg på FG og fik lukket vandet ud og blev sendt hjem for at vente på veerne. De kom efter 4-5 timer. Og så fødte jeg efter 4 timer.

Anden gang fik jeg veer ved 6-tiden og vandet gik mens jeg var i bad ved 7-tiden og jeg fødte kl. 8.17.

Held og lykke. Som du kan se er det jo vidt forskelligt hvordan det foregår...

Anmeld

2. november 2009

engel24

Sanne og Nicklas skriver:

jeg blev sat i gang da jeg var 41 + 0 efter veer i flere uger men inetet skete. de tog vandet da jeg var 41 + 2 og veerne forsavdt helt.

fødslen endte i kejsersnt hvilket jeg ikke lige hvade regnet med ønskede, men ud det kom han jo.

jeg har ingen tegn på fødsel overhovedet ... er 41 + 0 i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.