Upassende beskeder hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.551 visninger
30 svar
87 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juni 2023

Anonym trådstarter

Jeg skriver da jeg er i dyb dyb krise 

jeg har opdagen om min nu eks partner har haft en upassende. Snap chat med min datter på??  år/ flash mig han ved ikke jeg enlig var tilstede og jeg overtog telefon…

min datter sener et snap af sit ansigt hvor efter han Beder hende om at trække/fjerne dynen så han ville kunne se hendes bryster.

min Datter/flash mig går i dyb chok hvor efter jeg tager telefonen og skriver som om jeg enlig er hende 

han skriver han godt kan lide hvad han ser …

da hun skriver at hun vil fortælle sin mor det vender det og han skriver undskyld 

og prøver at få det ved ved bl.a. at sige hvis du ikke kan holde en hemmlighed kan jeg jo heller ikke holde på det vi har snakket om 

at hvis hun siger det så ødelægger hun muligheden for hendes mor kan blive glad 

Og om hun virkelig ønsker han skal blive straffet

til mit hel er det mig der har overtaget telefonerne så hun får det enlig ikke med men hvad fanden gør jeg nu 

Min datter er ikke stærk nok til at skulle en masse igennem med politi osv og vil enlig heller ikke have hende blandet ind i det da hun enlig ikke behøver at finde helt ud af hvad der forgik 

den anden side er mig selv har været så meget igennem med mænd at jeg ikke ved om jeg kan blive ved. Retssager voldsom skilsmisse osv 

jeg vil ikke høre en masse dårlig jeg gør hvad jeg kan min datter har været det forskånet er spurt ind til om der har været noget upassende. Før hvilket hun svare blank nej til 

mig der imod føler mig klam ulækker osv jeg har været sammen med sådan en mand han har rørt mig jeg har sagt jeg elsker ham det er så ulækkert 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2023

Anonym

Hvis I ikke vil ud i politianmeldelse, ville jeg skrive til min ex at det var mig han skrev med og at han ikke skulle kontakte os mere så vil han blive politianmeldt og så ellers blokerer ham overalt både for dig og din datter 

Anmeld Citér

24. juni 2023

Pb18

Hvor gammel er din datter?

Ikke at det gør det ok på nogen måde, men er hun fx 11, altså decideret barn, så ville jeg politianmelde. Jeg ved ikke hvor min grænse ville gå ift alder og jeg forstår 100% dit dilemma.

Tag billeder af kommunikationen med din egen telefon (så han ikke får en notifikation om at der er taget screenshot) og beskyt din datter, sørg for at hun ikke kommer i nærheden af ham igen og bloker hans profil. Jeg gik i folkeskole med en pige, som blev misbrugt af morens nye kæreste da hun var en 14-15 år. 

Anmeld Citér

24. juni 2023

Anonym trådstarter

Pb18 skriver:

Hvor gammel er din datter?

Ikke at det gør det ok på nogen måde, men er hun fx 11, altså decideret barn, så ville jeg politianmelde. Jeg ved ikke hvor min grænse ville gå ift alder og jeg forstår 100% dit dilemma.

Tag billeder af kommunikationen med din egen telefon (så han ikke får en notifikation om at der er taget screenshot) og beskyt din datter, sørg for at hun ikke kommer i nærheden af ham igen og bloker hans profil. Jeg gik i folkeskole med en pige, som blev misbrugt af morens nye kæreste da hun var en 14-15 år. 

Hun er 13 år gammel

Anmeld Citér

24. juni 2023

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

jeg har opdagen om min nu eks partner har haft en upassende. Snap chat med min datter på??  år/ flash mig han ved ikke jeg enlig var tilstede og jeg overtog telefon…

min datter sener et snap af sit ansigt hvor efter han Beder hende om at trække/fjerne dynen så han ville kunne se hendes bryster.

min Datter/flash mig går i dyb chok hvor efter jeg tager telefonen og skriver som om jeg enlig er hende 

da hun skriver at hun vil fortælle sin mor det vender det og han skriver undskyld 

og prøver at få det ved ved bl.a. at sige hvis du ikke kan holde en hemmlighed kan jeg jo heller ikke holde på det vi har snakket om 

til mit hel er det mig der har overtaget telefonerne så hun får det enlig ikke med men hvad fanden gør jeg nu 

Min datter er ikke stærk nok til at skulle en masse igennem med politi osv og vil enlig heller ikke have hende blandet ind i det da hun enlig ikke behøver at finde helt ud af hvad der forgik 

den anden side er mig selv har været så meget igennem med mænd at jeg ikke ved om jeg kan blive ved. Retssager voldsom skilsmisse osv 

jeg vil ikke høre en masse dårlig jeg gør hvad jeg kan min datter har været det forskånet er spurt ind til om der har været noget upassende. Før hvilket hun svare blank nej til 

mig der imod føler mig klam ulækker osv jeg har været sammen med sådan en mand han har rørt mig jeg har sagt jeg elsker ham det er så ulækkert 

Jeg kan godt forstå at du gerne vil skåne/beskytte din datter. Omvendt kan jeg ikke undlade at tænke at du bør overveje at anmelde det, for tænk nu hvis din datter ikke er den eneste han har gjort det mod? Tænk hvis du med en anmeldelse, kan sikre at ingen andre skal igennem det, med ham?

Hvis du holder på ikke at anmelde det, kan jeg godt forstå det, men du kan lade han vide at du ved det, og at du for fremtiden holder et skarpt øje med ham, og hvis han nogensinde kontakter din datter igen, så anmelder du ham, og hvis du nogensinde får nys om hans klamme adfærd overfor andre børn, så anmelder du ham, og hvis han begynder på noget som helst, så sender du screen shots at det han har skrevet til hans familie. Mega ufint, jeg ved det, men mon ikke det skræmmer ham, til at holde sin sti ren. Man har lov til at håbe...

Anmeld Citér

24. juni 2023

Anonym

Jeg havde meldt ham til politiet, tænk hvis det går udover et andet barn.

Anmeld Citér

24. juni 2023

Anonym

Jeg forstår godt at du ikke vil ud i politianmeldelse, det er en forfærdelig situation at stå i. På den anden side, kan jeg ikke rigtig se at du kan komme udenom det.

Han groomede din datter, og det kan godt være hun ikke ved hvad det er nu, men hun vil nok godt forstå det på et tidspunkt. Du beskytter hende ved at anmelde ham.

Kram til dig.

Anmeld Citér

24. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Nej, hvor forfærdeligt! ��

Melde gøre for din datter skyld så du viser hende, at ingen mand skal udnytte hendes sådan

Hun har et lang liv foran sig, og hun skal vide dette er alvorligt, og mænd skal ikke udnytte hende

Der er heldigvis kommet nye regler børn under 15 år kan ikke give samtykke til sådan noget, det kommer direkte under “udnyttelse”

- Som en kendt sang synger  :

I am not afraid of god, i am afraid of men. 

Nej hvor er der MANGE modbydelig mænd - Der kun tænker på dem selv - 

Han er jo pædofil når man prøver får billeder af en barn på 13 år 

Anmeld Citér

24. juni 2023

Anonym

Han skal politianmeldes så det ikke får udover andre børn også. Tænk hvis han kontakter andre børn hvis mødte ikke opdager det og de presses ud i ting der er ødelæggende for dem. 

forstår godt det er ubehageligt for både dig og din datter med en politianmeldelse. Men det er det eneste rigtige at gøre med en pædofil. Alt andet er forkert og egoistisk efter min mening. 

Anmeld Citér

24. juni 2023

Kontrast

Da din datter kun er 13, ville jeg alligevel gå til politiet. Det er ikke bare klamt og upassende, det er ulovligt at bede en mindreårig om billeder af hendes bryster

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.