Anonym skriver:
Jeg skriver da jeg er i dyb dyb krise
jeg har opdagen om min nu eks partner har haft en upassende. Snap chat med min datter på?? år/ flash mig han ved ikke jeg enlig var tilstede og jeg overtog telefon…
min datter sener et snap af sit ansigt hvor efter han Beder hende om at trække/fjerne dynen så han ville kunne se hendes bryster.
min Datter/flash mig går i dyb chok hvor efter jeg tager telefonen og skriver som om jeg enlig er hende
han skriver han godt kan lide hvad han ser …
da hun skriver at hun vil fortælle sin mor det vender det og han skriver undskyld
og prøver at få det ved ved bl.a. at sige hvis du ikke kan holde en hemmlighed kan jeg jo heller ikke holde på det vi har snakket om
at hvis hun siger det så ødelægger hun muligheden for hendes mor kan blive glad
Og om hun virkelig ønsker han skal blive straffet 

til mit hel er det mig der har overtaget telefonerne så hun får det enlig ikke med men hvad fanden gør jeg nu
Min datter er ikke stærk nok til at skulle en masse igennem med politi osv og vil enlig heller ikke have hende blandet ind i det da hun enlig ikke behøver at finde helt ud af hvad der forgik
den anden side er mig selv har været så meget igennem med mænd at jeg ikke ved om jeg kan blive ved. Retssager voldsom skilsmisse osv
jeg vil ikke høre en masse dårlig jeg gør hvad jeg kan min datter har været det forskånet er spurt ind til om der har været noget upassende. Før hvilket hun svare blank nej til
mig der imod føler mig klam ulækker osv jeg har været sammen med sådan en mand han har rørt mig jeg har sagt jeg elsker ham det er så ulækkert
Jeg kan godt forstå at du gerne vil skåne/beskytte din datter. Omvendt kan jeg ikke undlade at tænke at du bør overveje at anmelde det, for tænk nu hvis din datter ikke er den eneste han har gjort det mod? Tænk hvis du med en anmeldelse, kan sikre at ingen andre skal igennem det, med ham?
Hvis du holder på ikke at anmelde det, kan jeg godt forstå det, men du kan lade han vide at du ved det, og at du for fremtiden holder et skarpt øje med ham, og hvis han nogensinde kontakter din datter igen, så anmelder du ham, og hvis du nogensinde får nys om hans klamme adfærd overfor andre børn, så anmelder du ham, og hvis han begynder på noget som helst, så sender du screen shots at det han har skrevet til hans familie. Mega ufint, jeg ved det, men mon ikke det skræmmer ham, til at holde sin sti ren. Man har lov til at håbe...