Isaac´s første fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. november 2009

sarahb

Hej alle
Og tusinde tak for fødselsdags hilsnerne..

Vi havde en dejlig dag med hele min familie i lørdags, han blev fejret og vi hyggede helt vildt.. Vi holdte det hos min søster i kalundborg da alle mine søskende bor der og der er masser af plads og så skulle mine forældre ikke køre så langt for en enkelt dag

Isaac fik masser af gaver. Bla. en wheely bug (tigeren) en lampe fra husetholte med fugle på (sååå fed) en værktøjsbænk i træ med masser af værktøj, puslespil, en bil, et klaver, en træ telefon, 1500kr, andet legetøj m.m. Og han var super glad for det hele og intet skulle byttes

Vi holder fødselsdag igen på søndag for mine veninder og min mands venner. Det er både min og Isaac´s fødselsdag vi holder der. så der bliver vi nu 35 mennesker det bliver sådan en hyggelig dag..

Men her er lidt billeder fra han fødselsdag so far..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

NaFe

Ihh det lyder til i bare har haft en rigtig go dag med hele familien...

Og er du vimmer med lækre gaver den lille mand fik sig... Og han ser da bare så glad ud på de billeder, er sikker på han bare har hygget sig den lille lækker mås, og så med sin heeeelt egen lagkage, hvad mere kan man da ønske sig...smiler

Knus

Anmeld

2. november 2009

Vingummien

Lyder og ser ud til i har haft en kanon dag.

Og tillykke med bettemanden som nu er en stor dreng  Er da nogen fine gaver han har fået, ser ud til han er glad for det klaver.

Håber i får en ligeså god dag med vennerne

Anmeld

2. november 2009

sarahb

Det klaver er bare det bedste.. han EEEELSKER det, det var så sjovt.. han skreg af grin da han prøvede det.. tosse... ja det var en skøn dag og super gaver.. det er noget han kan lide..

Anmeld

2. november 2009

Jules

Forsinket tillykke med ham

Sikke nogle fine gaver han fik

Anmeld

2. november 2009

anna-jonas

Sikke nogle fede gaver han fik.......................hvor er klaveret købt? Det kunne være et hit herhjemme.

Hvad med kagerne.............................har du selv været i gang..............de er smadderflotte, bare jeg var så kreativ. Var farmor og farfar ikke med??

Tillykke med den smukke Isaac.......................han er altså en lækkermås.

Knus Mette

Anmeld

2. november 2009

TbCp

Lækre lækre gaver... og ja jeg gad også godt vide hvor klaveret er købt

Endnu en gang tillykke med ham, det ser ud til i har haft en fantastisk dag

Anmeld

2. november 2009

mama09

sarahb skriver:

Hej alle
Og tusinde tak for fødselsdags hilsnerne..

Vi havde en dejlig dag med hele min familie i lørdags, han blev fejret og vi hyggede helt vildt.. Vi holdte det hos min søster i kalundborg da alle mine søskende bor der og der er masser af plads og så skulle mine forældre ikke køre så langt for en enkelt dag

Isaac fik masser af gaver. Bla. en wheely bug (tigeren) en lampe fra husetholte med fugle på (sååå fed) en værktøjsbænk i træ med masser af værktøj, puslespil, en bil, et klaver, en træ telefon, 1500kr, andet legetøj m.m. Og han var super glad for det hele og intet skulle byttes

Vi holder fødselsdag igen på søndag for mine veninder og min mands venner. Det er både min og Isaac´s fødselsdag vi holder der. så der bliver vi nu 35 mennesker det bliver sådan en hyggelig dag..

Men her er lidt billeder fra han fødselsdag so far..

ej forsinket TILLYKKE med min lille PRINS! ej hvor er han  lækkkkkkkkerrr.. nå ja også tillykke til mor og far

Anmeld

2. november 2009

oo

det ligner en meget glad dreng  igen stort tillykke med ham, sådan nogle fødselsdage er altså helt specielle!

må jeg lige sige, at den pige han sidder med på det sidste billede, er da noget af det smukkeste (udover Isaac naturligvis !

Anmeld

3. november 2009

sarahb

Hej alle.
Tak for beskederne..
Ja han hyggede sig gevaldigt
Og ja kagerne er mig selv, ret stolt

Farmor og farfar og alle onkler og fætre og kusiner fra min mands side var hjemme, dem holdte vi med i søndags

Klaveret, jaaaa er det ikk FEDT. det er fra en butik her i brønshøj der hedder leg-godt den FEDESTE butik med masser af træ varer og specielle ting.. klaveret var det sidste men fra mærket VILLAC.

Og den lækre tøs på billedet er min SKØNNE VIDUNDERLIGE niece Malou.. mums hun er så dejlig og lige så skør og fræk... (min bror er adopteret fra korea, så smukke børn laver han )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.