Hvad tænker I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
3 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2023

Anonym trådstarter

Jeg har et vennepar som gået fra hinanden det er godt og vel en måned side nu. I dag lave hun så en fælles snap hvor hun skriver at dem der snakke om hendes ex vil blive blokeret   for hun ønsker ikke at høre mere om ham og afslutter med at skrive   er sendt til alle. Det er helt fair hun ikke ønsker at man snakke om ham og det vil jeg også til hver en tid respektere da jeg aldrig kunne drømme om nævn ham over for hende eller omvendt. Men samtid læser jeg det hele ikke som om at hun be folk om at vælge side og vil jeg også mange nødig da jeg holder af dem begge og jeg helt ærlig hele ikke ved hvem jeg skulle forblevet venner med.

Er der nogle af jer der har erfaring med at forblive venner med dem begge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2023

Anonym

Jeg synes det er barnligt af hende, det var noget man gjorde da man var 16. Hvis han har slået hende eller været voldelig så forstår jeg det godt, men hvis de er gået fra hinanden som almindelige voksne mennesker så synes jeg det er barnligt. 

Anmeld Citér

12. juni 2023

Kontrast

Ja det lyder barnligt. Hvis nogen skulle bringe ham op, kunne hun jo bare høfligt sige "Jeg har ikke rigtigt lyst til at tale om Peter (fiktivt navn)"

Anmeld Citér

13. juni 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Rimelig  barnligt at true med blokering  

men ja, du kan sagtens forblive venner med begge. Bare i ligesom aftaler at der ikke skal tales om “snavs” dem i mellem. Det er let med kvinden, da hun ikke vil tale om eks manden bare lav samme aftale med manden, eller bare have rene linjer om at du ikke vil tage stilling til skyld osv, 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.