Når nyheden skal fortælles - hvornår og hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Nymor

Hej med jer

Der var på et tidspunkt én herinde, som spurgte til, hvordan vi har tænkt os at overbringe den gode nyhed, men meget få svarede på indlægget.

Jeg er ret nysgerrig over at høre jeres andres måde at overbringe nyheden på, da min kæreste lige pludselig har fået second thoughts omkring den måde, vi skal overbringe ideen på, kunne jeg godt bruge noget inspiration.

Vi overbringer forresten nyheden til familien dagen efter vores NF-scanning!

Anyone?

Kh mig  ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

klmf

Uh, det er jo altid spændende at skulle give den store nyhed.

Vi lavede 'Gavekort' til de kommende bedsteforældre og det var meget sødt. 1 styks barnebarn (vi var blevet scannet, så var sikre på der kun var 1!) med forventet leveringsdato - og selvfølgelig ingen returret Så hængte vi en sut ved papiret. De hænger vist stadig hos alle tre hold bedster og de glæder sig meget til at kunne indløse det

/ Charlotte

Anmeld

2. november 2009

lulle1985

vi lavede et lille kort til bedsteforældre og søskende hvor vi med bånd satte en lyserød sut, og en blå rangle og ved at hos alle hold bedsteforældre stadig har den hængende på køleskabet

Anmeld

3. november 2009

Nymor

Hvor sødt med hhv. gavekort og sutter  ;o) Måske var dét en idé? Synes ellers vores oprindelige idé var super, men...well, vi er jo to om at skulle overbringe den gode nyhed  ;o)

Forresten - HVORNÅR har I fortalt hhv. arbejde og familie den gode nyhed? Jeg har tænkt mig som minimum at vente til efter NF-scanningen ift. familien, og kunne egentlig godt tænke mig at vente til efter MD-scanningen med arbejdet, men der bliver min graviditet vist for synlig inden da ...

Så, efter NF eller hvad?

Kh mig  ;o)

Anmeld

3. november 2009

Karo

Herhjemme fik vi indgraveret mormor, morfar, farmor og farfar i nogke krus og gav dem så til de kommende bedste forældre. Anden gang købte jeg en t-shirt til Marcus hvor der stod : Jeg skal være storebror.

Anmeld

3. november 2009

Moar'en

Vi koøbte krus med "navnene" farmor, mormor osv pakkede dem ind og gav dem, dem. Det var sjovt for de kiggede længe på dem før de turde spørge om det var rigtig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.