Jeg HADER det, bryder mig simpelthen ikke om det.
I nogen sammenhænge kan jeg være ikke-genert og snakke rigtig godt med andre, og i øjeblikke nyde det. Jeg kan simpelthen ikke small-talk. Jeg føler, det er spild af tid og liv, og så er jeg ikke super god til det, men det hænger måske sammen med, at det ikke er et behov af mine.
I andre er jeg stik modsat, stikker halen mellem benene, undgår andre mennesker og siger helst kun "hej" og håber, de ikke vil snakke, så skynder mig forbi. Det er RØV irriterende at have det sådan, for de fleste er jo sociale og snaksagelige, men jeg foretrækker faktisk mest at undvære det, hvis jeg skulle vælge imellem at ses med folk/snakke med dem eller ikke ses/snakke med dem..
Folk kan altid rigtig godt li mig, folk vil mig rigtig gerne, og jeg kan være initiritivrig, sjov, jokende, enormt omsorgsfuld, hjælpe og rådgive til op over begge øre, men jeg er ikke super vild med at have for meget med andre at gøre. Og folk, om det så er bekendte eller studiekammerater/kolleger vil altid mig meget mere, end jeg vil dem. Jeg har ikke behovet eller lysten, i det store hele..
Så ja, hader også fællesaktiviteter i børnenes klasse, og springer dem over, som ikke er nødvendige. Og at være med ude til kampe ved fodboldtuneringer. Alle snakker sammen, men jeg vil helst være for mig selv. Jeg ville ønske, jeg havde det anderledes, for det er en pine at gå rundt og føle sådan her. MEN, du er ikke alene 
Anmeld
Citér