Erfaring med Århus univirsitets patienthotel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2023

Anonym trådstarter

Jeg skal opereres i næste uge, og skal derefter være indlagt i 24 timer, på Århus universitets patienthotel.

Er der nogen herinde, der for nyligt har været indlagt der, der kan fortælle lidt om forholdene? 

Hvad er vigtigt at have med?

Hvad er rart at have med? 

Min kæreste er indlagt sammen med mig, da jeg ikke må være alene, de første 24 timer efter operationen. Hvordan er forholdene, for pårørende?

Er der mulighed for at købe feks sodavand, frugt osv?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2023

Anonym

Du kan læse om det her, hvis du ikke allerede har gjort det

https://www.auh.dk/afdelinger/patienthotellet/

Anmeld Citér

7. juni 2023

Anonym

Jeg tror ikke, Skejby adskiller sig væsentligt fra andre sygehuse og disses patienthoteller mht., hvad der er rart og vigtigt at have med. Det afhænger nok mere af, hvordan du har det, og hvad du vil være i stand til efter operationen. Og 24 timer går jo hurtigt. 

Du burde have modtaget info om faciliteterne sammen med din indkaldelse. Jeg kan se, en anden har linket til det ovenfor. 

Anmeld Citér

7. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan læse om det her, hvis du ikke allerede har gjort det

https://www.auh.dk/afdelinger/patienthotellet/

Tak for link!

Syntes dog stadig ikke, at jeg feks kan se om der er et sted, hvor der kan købes sodavand osv?

Anmeld Citér

7. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror ikke, Skejby adskiller sig væsentligt fra andre sygehuse og disses patienthoteller mht., hvad der er rart og vigtigt at have med. Det afhænger nok mere af, hvordan du har det, og hvad du vil være i stand til efter operationen. Og 24 timer går jo hurtigt. 

Du burde have modtaget info om faciliteterne sammen med din indkaldelse. Jeg kan se, en anden har linket til det ovenfor. 

Sikkert ikke 

Men jeg har heller ikke noget erfaring med andre steder

Syntes ikke jeg har fået det link før, som en anden har sendt, så det er en kæmpe hjælp.

Dog er jeg stadig i tvivl om, om der er mulighed for at købe feks sodavand, eller andet. 

Anmeld Citér

7. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Sikkert ikke 

Syntes ikke jeg har fået det link før, som en anden har sendt, så det er en kæmpe hjælp.

Dog er jeg stadig i tvivl om, om der er mulighed for at købe feks sodavand, eller andet. 

Mon ikke, kioskerne og kaffehusene har sodavand? Ved kaffehusene står der “diverse drikkevarer”. 

Anmeld Citér

7. juni 2023

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Tak for link!

Syntes dog stadig ikke, at jeg feks kan se om der er et sted, hvor der kan købes sodavand osv?

Du kommer ikke til at tørste dernede - den ene café og det ene kaffehus ligger endda lige ved patienthotellet (måske nogle etager over eller under) https://www.auh.dk/praktisk-information/mad-drikke/

Anmeld Citér

8. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Sikkert ikke 

Hvis det er meget vigtigt kan du tage sodavand med hjemmefra?

Anmeld Citér

8. juni 2023

Carina:-)

Jeg og min mand har været indlagt i forbindelse med kontrol af diabetes ( under graviditet) og det er fine værelser . God morgenmad.   Der er betjent reception.  Og selvfølgelig mulighed for at tale  med sygeplejersker på den afd du hører til.Der er kiosk og kantine  / cafe. Med et  godt udvalg af mad og drikkevarer. 

Anmeld Citér

8. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det er meget vigtigt kan du tage sodavand med hjemmefra?

Tak, tænker måske vi bare tager et par sodavand med, for en sikkerheds skyld. Ved nemlig ikke helt hvor mobil jeg kommer til at være

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.