Lad mig nu være!! Det har INGEN ende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
5 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2023

Anonym trådstarter

Ej hvor er jeg RASENDE!!
Jeg stødte i dag på min moster på espresso house, hun sad i en sofa med en veninde.
Da mine børn og jeg gik forbi så jeg at hun sad og optagede os nede i hendes skød med telefonen skråt op mod os - da jeg kom bag hende kunne jeg se den var inde i kamera og hun skyndte sig at gå ud af det..
Det var SÅ grænseoverskridende og SÅ respektløst - kunne mærke trods min angst og EKSTREM rysten at jeg skulle konfrontere hende med det da det var LANGT over grænsen!
Da jeg konfronterede hende med det, sagde hun “jeg har ikke optaget noget. Og hej til dig også”
Og så sagde hun hej til mit barn også?! Han spurgte hvem hun var da vi var gået..
Synes simpelthen det er SÅÅÅÅ respektløst!!!
Her er lidt forhistorie:
Vi har ikke haft kontakt i 3 år, grundet mange ting hun har gjort og sagt til mig.. Hun er ekstrem narcissistisk og som hun siger “jeg er alfa hun og jeg har ALTID ret - så jeg siger aldrig undskyld”
Hun har ignoreret både mine børn og jeg, når vi støder på hinanden..
Min mor har jeg heller ikke kontakt med længere da hun har borderline og også narcissistiske træk, hun kan gå fra 0-200 på 2 sek, blokere mig fra hendes liv når vi er uenige om noget, siger mine hemmeligheder videre, kan ikke acceptere at jeg har et liv som mor og kone og maaaange ændre ting.
Jeg så min mor og moster i centeret for en måned siden, hvor de begge ignorerede mine børn og jeg og gik flere runder rundt om hvor vi sad, bare for at markere..
De to er SÅ manipulerende og umodne det er så vildt!!
Jeg har sluttet fred med hvad der er sket, det er hvad det er og jeg healer faktisk bare og passer mig selv og min familie.
Men alligevel bliver de ved med alt muligt.. Denne gang at optage os?! �� ��
Alligevel frydede jeg mig helt vildt fordi hun blev SÅ lille da jeg konfronterede hende, snakkede meget lavt og var SÅ usikker - sikkert pga hun blev opdaget i det. OG så prøver hun at sige hej til min søn?!
Ej men jeg er i chok og jeg er TRÆT! Lad mig nu forhelvede være �� ��

Havde bare brug for at få luft..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2023

Anonym

Det lyder vist som om der er en masse insiderviden du ikke fremhæver eller også lyder du noget indebrændt

Hvorfor skulle hun optage "DIG" altså hvad skulle hun bruge det til ? Hvis I kom bagfra havde hun så overhovedet set jer ? Og hvordan kan hun sætte den til at filme skråt op mod jer når du kan se at hun er inde i kameraet allerede inden I er der ? Altså så er I jo kommet bagfra og hun kan derfor ikke sætte det op mod jer ?

Og du brokker dig over at hun ignorerer dit barn, men bliver også fornærmer når hun så hilser ? Hvad er der så hun skal gøre?

Anmeld Citér

3. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det lyder vist som om der er en masse insiderviden du ikke fremhæver eller også lyder du noget indebrændt

Hvorfor skulle hun optage "DIG" altså hvad skulle hun bruge det til ? Hvis I kom bagfra havde hun så overhovedet set jer ? Og hvordan kan hun sætte den til at filme skråt op mod jer når du kan se at hun er inde i kameraet allerede inden I er der ? Altså så er I jo kommet bagfra og hun kan derfor ikke sætte det op mod jer ?

Og du brokker dig over at hun ignorerer dit barn, men bliver også fornærmer når hun så hilser ? Hvad er der så hun skal gøre?

Du misforstår fuldstændig mit opslag. Vi kom forfra og kunne derfor se telefonen på os, når vi går forbi hende, kan jeg se hun er indeni kameraet og skynder sig at gå ud af det. Hun filmede både børnene og jeg da jeg gik med dem. Hvorfor ved jeg ikke. 

Og mht til at hilse på min søn, så handler det om at hun i 3 år har ignoreret ham og pludselig siger hej til ham i denne situation. Hun ignorerede også da vi gik forbi, det var kun fordi jeg konfronterede hende hun sagde noget.

Kan godt forstå du er annonym med den kommentar, for hold nu fast hvor er den fordømmende og nedladende. 

Håber du får en god aften. 

Anmeld Citér

3. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Du misforstår fuldstændig mit opslag. Vi kom forfra og kunne derfor se telefonen på os, når vi går forbi hende, kan jeg se hun er indeni kameraet og skynder sig at gå ud af det. Hun filmede både børnene og jeg da jeg gik med dem. Hvorfor ved jeg ikke. 

Og mht til at hilse på min søn, så handler det om at hun i 3 år har ignoreret ham og pludselig siger hej til ham i denne situation. Hun ignorerede også da vi gik forbi, det var kun fordi jeg konfronterede hende hun sagde noget.

Kan godt forstå du er annonym med den kommentar, for hold nu fast hvor er den fordømmende og nedladende. 

Håber du får en god aften. 

Men det kan da stadig sagtens være af hun tog et billede af sin kaffekop eller blot var inde i det fordi hun skulle finde et billede , det er da voldsomt at beskylde hende for at filme jer

Og at hun først hilste på jer der, det kunne jo være hen reelt ikke havde set jer (jeg er fx typen som intet ser når jeg er ude fordi jeg har min egen agenda oppe i hovedet eller hvis jeg sidder og har en samtale med en anden person).

Du lyder også som om du er i alarm og går til angreb med det samme 

Fair nok at I ikke har kontakt, men i bor ud fra det du skriver tæt på hinanden og render ind i hinanden, så må man jo så enten sige hej eller ignorere hinanden , så er den vel ikke længere ? 

Anmeld Citér

3. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men det kan da stadig sagtens være af hun tog et billede af sin kaffekop eller blot var inde i det fordi hun skulle finde et billede , det er da voldsomt at beskylde hende for at filme jer

Og at hun først hilste på jer der, det kunne jo være hen reelt ikke havde set jer (jeg er fx typen som intet ser når jeg er ude fordi jeg har min egen agenda oppe i hovedet eller hvis jeg sidder og har en samtale med en anden person).

Du lyder også som om du er i alarm og går til angreb med det samme 

Fair nok at I ikke har kontakt, men i bor ud fra det du skriver tæt på hinanden og render ind i hinanden, så må man jo så enten sige hej eller ignorere hinanden , så er den vel ikke længere ? 

Hun stirre på os og der var endnu ikke kaffe på bordet. Det naivt at tro dette.. 

hvad jeg lyder som, må være op til dig selv. Vi kender ikke hinanden og du kender ikke min historie. 

Anmeld Citér

4. juni 2023

McK

Profilbillede for McK

Jeg ville ikke gide at bruge energi på det, hvis forholdet alligevel er så betændt. Koncentrer dig om dine børn og jeres snarlige sommer sammen ❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.