Anonym skriver:
Du misforstår fuldstændig mit opslag. Vi kom forfra og kunne derfor se telefonen på os, når vi går forbi hende, kan jeg se hun er indeni kameraet og skynder sig at gå ud af det. Hun filmede både børnene og jeg da jeg gik med dem. Hvorfor ved jeg ikke.
Og mht til at hilse på min søn, så handler det om at hun i 3 år har ignoreret ham og pludselig siger hej til ham i denne situation. Hun ignorerede også da vi gik forbi, det var kun fordi jeg konfronterede hende hun sagde noget.
Kan godt forstå du er annonym med den kommentar, for hold nu fast hvor er den fordømmende og nedladende.
Håber du får en god aften.
Men det kan da stadig sagtens være af hun tog et billede af sin kaffekop eller blot var inde i det fordi hun skulle finde et billede , det er da voldsomt at beskylde hende for at filme jer 
Og at hun først hilste på jer der, det kunne jo være hen reelt ikke havde set jer (jeg er fx typen som intet ser når jeg er ude fordi jeg har min egen agenda oppe i hovedet eller hvis jeg sidder og har en samtale med en anden person).
Du lyder også som om du er i alarm og går til angreb med det samme
Fair nok at I ikke har kontakt, men i bor ud fra det du skriver tæt på hinanden og render ind i hinanden, så må man jo så enten sige hej eller ignorere hinanden , så er den vel ikke længere ?
Anmeld
Citér