Tabt fyldning rodbehandlet tand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2023

Mitguld

Imorges da jeg stod op, kunne jeg godt mærke en dunkende smerte, og så i spejlet at noget af den midlertidige fyldning manglede, så ringede akut til tandlægen, men de kunne først tage mig på mandag, nu er hele fyldningen røget ud og smerterne tiltager, hvad gør jeg? Tandpinevagten har jeg faktisk ikke råd til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2023

Anonym

Tag 2 pamol og 2 ipren. Det burde tage smerten så du kan holde ud og være til. 

Anmeld Citér

17. maj 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Det lyder voldsomt ubehageligt. Jeg tror ville ringe til lægevagten og høre efter noget smertestillende, eller låne mig til at få det lavet. God Bering

Anmeld Citér

17. maj 2023

Emma1708

Profilbillede for Emma1708

Virkelig dårlig stil at tandlægen ikke tog dig akut ind. Det ville få mig til at overveje at skifte tandlæge!

Anmeld Citér

17. maj 2023

Mitguld

Emma1708 skriver:

Virkelig dårlig stil at tandlægen ikke tog dig akut ind. Det ville få mig til at overveje at skifte tandlæge!

Det er bare ikke helt så nemt, når man har tandlægeskræk ...men ja det synes jeg heller ikke er iorden

Anmeld Citér

18. maj 2023

nanan78

Profilbillede for nanan78
Emma1708 skriver:

Da TS ringede var kun en del røget ud, og de har jo lukket indtil på mandag. Det er bare en virkelig æv timing.

Jeg ville nok holde den kørende på pamol og ipren. God bedring. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.