Halvvejs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Dictes mor

I dag er jeg præcis halvvejs. Det er da lidt vildt. Hvor er tiden dog gået stærkt. Det kommer den sidste halvdel sikkert også til, wow tænk sig om bare 20 uger kan jeg sidde med min lille baby, det er dejligt, men også lidt skræmmende.

På torsdag skal vi til MD-scanning, og det bliver dejligt lige at se den lille igen, det glæder jeg mig meget til. Den så jo bare så fin ud til hjertescanningen, og den er meget vild, så jeg tror, at den har det rigtig godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Lærke90

Det er bare som en milepæl når man når halvejs i sin graviditet.. pludselig er tiden altså bare fløjet afsted..

Tillykke med det  

Dog synes jeg at jo længere end man kommer jo langsommere går det. Men når ja så er det jo også nemmere at se en ende på det, og ved at man snart skal se sit barn

Dejligt at høre at alt var godt til hjertescanningen, og kan godt forstå at du glæder dig til den næste scanning 

Anmeld

2. november 2009

Valle81

Tillykke med halvvejs pælen:0)

Det er så skønt, nåede der selv sidste mandag, og synes også det var ret vildt:0) Og det er ogs¨å vildt i det at man nærmer sig MD scanning, hvilet virkelig er en oplevelse:0)

Håber du får en fortsat dejlig graviditet:0)

Christina

Anmeld

2. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

tillykke med halvvejs nålen

Er bare skønt at man pludselig kan begynde at tælle NED i stedet for op før ville jeg sige at jeg var 16 uger henne, men nu har jeg 16 uger tilbage

stort knus Caroline, som har første skoledag med tyk mave, i dag

Anmeld

2. november 2009

Munder

Hold da op , synes det var i går du blev gravid, hvor bliver tiden dog af.

Stort tillykke med det, så er der jo ikke så længe igen. Rigtig god fornøjelse til skanningen, det er altså fantastisk at se den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.