RB90 skriver:
Vil tænke til og med i dag
Men ville da spørge? Kan være de ikke er så strikse.
Det ville jeg også tænke - sådan synes jeg det er mange andre steder, men de er generelt nogle, hvor man ikke rigtig har lyst til at skulle købe noget for at levere det retur, for det kan mærkes på dem, at de synes, det er irriterende. Og jeg kan selvfølgelig godt forstå, at det som forretningsindehaver er irriterende, når der er nogle som levere varer retur. Men nu har de jo besluttet, at man har 14 dages fuld returret, så irritationen må de gemme inde i dem selv. Personligt synes jeg, det er dårlig kundeservice. De har mange ting, som jeg bliver draget af, men servicen, hvis man levere retur eller går derind uden at købe noget gør næsten, at jeg er lidt angst for at købe noget derinde. Jeg gider heller ikke stå og skulle argumentere på flere forskellige måder, hvorfor jeg har fortrudt mit købt. De er sådan lidt - enten er man inde i varmen eller også er man ikke... nogle der kender det??
Anmeld
Citér