Ja, jeg er lige et par år over de 40.... jeg havde ikke en eneste ven/veninde/kollega at invitere....det samme da jeg for flere år siden skulle giftes.
Jeg har ændret mig MEGET igennem den seneste åreække, trukket mig fra en for mig ikke særlig sund bekendtskabskreds mm.
Jeg er meget introvert, og ønsker ikke at mit privatliv og arbejdsliv blandes....jeg har for ikke så længe siden haft et venskab med kollega, dette trives jeg ikke i da vedkommende ikke kunne respektere ikke at dele private ting om mig.
Jeg har gennem årene forsøgt at styrke min vennekreds og den lille familie jeg har...har inviteret til div ting, opfordret til kaffe dates mm uden at dette har båret noget med sig.
Jeg er nok nået dertil hvor jeg tænker - pisse trist der ikke er en man kan dele stort og småt med, opleve ting med mm. MEN jeg er også bare nået dertil hvor jeg heller vil undvære end nøjes.
Og så er jeg bare ikke pisse social, da bunder nok også i at jeg har et job der kræver det af mig og jeg ofte har opbrugt min kvote når jeg kommer hjem.
Anmeld
Citér