Lalandia Billund vs Lalandia Rødby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.745 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2023

Anonym trådstarter

Vi var i Lalandia sidste år i Billund, lidt blandet oplevelse. Virkelig fint badeland, men ungerne var godt nok skuffet over legelandet

Hvordan med Lalandia Rødby , er det bedre ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2023

Pb18

Jeg synes at monky tonky land i Rødby er lidt bedre end Billund. Primært fordi der er mere lys og luft. Der er lidt andre ting end i Billund men det er ikke den kæmpe forskel. 

Husene i Rødby er dog væsentlig dårligere/ældre end Billund og vandlandet er jo også mindre end Billund. Vi har små børn og foretrækker Rødbys vandland, da der er flere bassiner, hvor man bare kan svømme/lege i vandet. Dog savner jeg vandrutschebanerne som er lige niveauet over babyrutschebanerne uden at være for de helt store børn/voksne (Billund har et bassin på 60 cm dybde med tre rutschebaner min datter elsker).

Så er der for og imod begge steder

Anmeld Citér

7. maj 2023

Haooy_3

Profilbillede for Haooy_3

Jeg har ikke været på ferie nogen af stederne, men hvis i overvejer Lalandia, så husk de også har en Lalandia i Søndervig  

Anmeld Citér

7. maj 2023

Anonym trådstarter

Haooy_3 skriver:

Jeg har ikke været på ferie nogen af stederne, men hvis i overvejer Lalandia, så husk de også har en Lalandia i Søndervig  

Desværre for langt væk fra os

Anmeld Citér

7. maj 2023

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Desværre for langt væk fra os

søndervig er lille i forhold til de to andre. Men er helt nyt også har man det lille bycentrum lige ved siden af.

Rødby er ældre og det ser man. Men synes nu ikke det gør noget. For vi bruger kun hytterne til at sove og spise morgenmad i.
Rødby er billigere udenfor højsæsonen end Billund. 

Billunds badeland er meget mørkt i forhold til Rødbys. Altså med hensyn til lys. 
men synes det afhænger af børnenes alder hvad der bedst af de to badelande.

legelandet er bedre i Rødby end Billund. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.