Jeg skriver blot dette indlæg for og komme af med nogen følelser, som jeg længe har holdt inde!!!
Jeg har en bror, en jeg elsker rigtig meget. Der er 4 år imellem os. Dengang han var 6 år og jeg var 2 år blev vores forældre skilt. Min mor var meget om sig, sammen med andre mænd, andet end vores far, lige efter vores fødsler. Det resuletede selvfølgelig i en skilsmisse, hvor min mor tog ALT de havde. Min far sag tilbage med et spisebord+4 stole OG et hus de lige havde købt sammen! Min mor tog både min bror og jeg, men min far ville dog gerne bare have os, så til og starte med tig han min bror, da jeg jo stadig var meget lille.
Min far kæmpede så for min i 7 år. I mellem tiden havde min far fundet en anden kæreste, og min bror var blevet 13 år.
Dette omhandler min bror, min højt elskede bror, som jeg savner hver evig eneste dag!
Han begyndte i en alder af 12 år og ryge hash+, da han så var 14 tog det til, han tog nu alt hvad der var. I dag er han 25 år, og sidder i fængsel. Han er ude dertil hvor han ikke kan bunde. Jeg sidder tit og tænker: "mon jeg nogensinde får MIN bror tilbage??" Bliver han nogensinde "normal" igen??
Tak fordi i læste med.

Anmeld