Det med en god kollega…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. april 2023

Anonym trådstarter

Kære alle, 

tråde a la den her, er oprettet før af andre men nu falder den så på mig… 

sagen er, jeg har den her mandlige kollega. Vi har det sjovt, og en god kemi. Han er på ingen måde en mand jeg ku leve med, har følelser for - jeg er nærmere betaget af, at han er så modsat min mand. Min mand og jeg har det godt sammen og min mand er klar over, at jeg klikker godt med min kollega. Min kollega og jeg går faktisk ture sammen - og det ved min mand. Vi kan bare snakke om alt mellem himmel og jord. Det er hyggeligt. Nu kommer der så det her ‘men’ 

vi skriver også sammen. Igen, kun hygge skriveri om sjove episoder, om en fest sidste weekend, hvornår vi eventuelt skal gå igen osv…. 
pludselig bliver jeg mega i tvivl - er det ok?! Jeg ved ikke om min mand er klar over vores skriveri egentlig …. 
men jeg bliver pludselig ramt af dårlig samvittighed. Jeg kan være virkelig hård ved mig selv, bebrejdelser og tale ned til mig selv. Men har I andre også mandlige go-to FRIENDS?

Åh, talk to me….

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2023

Anonym

Hvorfor skulle det ikke være okay, du må jo gerne have venner også mandlige venner jeg har også en god kammerat for fortæller hinanden alt, har rendt meget i byen sammen osv. Præcis som dig og din kollega og der er ikke noget i det.

Anmeld Citér

30. april 2023

Cerenia

Jeg vil mene det er sundt at have venner af det modsatte køn. Så længe man ikke har romantiske følelser for hinanden eller gør noget som man ikke ville have sin partner skulle gøre, så kan jeg ikke se problemet.

jeg har flere tætte mandlige venner end kvinder og vi laver alt muligt sammen alene. Jeg er single og når det ændrer sig, vil jeg stadig se mine mandlige venner alene �� de fleste har kærester og har mødt mig også. 
Snak evt med din mand om det du føler? 

Anmeld Citér

30. april 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Kære alle, 

tråde a la den her, er oprettet før af andre men nu falder den så på mig… 

sagen er, jeg har den her mandlige kollega. Vi har det sjovt, og en god kemi. Han er på ingen måde en mand jeg ku leve med, har følelser for - jeg er nærmere betaget af, at han er så modsat min mand. Min mand og jeg har det godt sammen og min mand er klar over, at jeg klikker godt med min kollega. Min kollega og jeg går faktisk ture sammen - og det ved min mand. Vi kan bare snakke om alt mellem himmel og jord. Det er hyggeligt. Nu kommer der så det her ‘men’ 

vi skriver også sammen. Igen, kun hygge skriveri om sjove episoder, om en fest sidste weekend, hvornår vi eventuelt skal gå igen osv…. 
pludselig bliver jeg mega i tvivl - er det ok?! Jeg ved ikke om min mand er klar over vores skriveri egentlig …. 
men jeg bliver pludselig ramt af dårlig samvittighed. Jeg kan være virkelig hård ved mig selv, bebrejdelser og tale ned til mig selv. Men har I andre også mandlige go-to FRIENDS?

Åh, talk to me….

Hvorfor skulle det ikke være ok at skrive med en mand? Hvad er forskellen på at skrive og gå ture? 

Anmeld Citér

30. april 2023

Anonym

Jeg vil mene, det er for meget til at din mand ikke bør have kendskab til det. Så fortæl ham jeres snakke (ikke detaljer) og fortæl ham jeres kemi. Hav ham med ind over, og lad ham vide, hvad der foregår, før det bliver et No-Go det, som der sker imellem jer; når du har en mand. 

Anmeld Citér

30. april 2023

Anonym trådstarter

BAE skriver:

Hvorfor skulle det ikke være ok at skrive med en mand? Hvad er forskellen på at skrive og gå ture? 

Det har jeg nok ikke et rigtig godt svar på 

Anmeld Citér

30. april 2023

Soonmom

Så længe alle er ok med det og det er helt klart det kun er venskabeligt, er der vel fint ?

Anmeld Citér

30. april 2023

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Så længe alle er ok med det og det er helt klart det kun er venskabeligt, er der vel fint ?

Ja, det er rigtigt nok. Jeg ved heller ikke hvorfor det pludselig stikker mig

Anmeld Citér

30. april 2023

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

sådan en kollega har jeg også og der er absolut intet i det og vi skriver også sammen om altmuligt og det ved min mand og det er helt fint.

Anmeld Citér

30. april 2023

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

sådan en kollega har jeg også og der er absolut intet i det og vi skriver også sammen om altmuligt og det ved min mand og det er helt fint.

Måske det bare er almindeligt så. Han er bare god at snakke med og vi supplere hinanden godt i mange sammenhænge. Og det er bare hyggeligt og gør mig glad  måske det er det der ‘forskrækker’ mig lidt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.