Den ulidelige ventetid på et positivt svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2009

DzenanaC

Hej alle...

Jeg er temmelig ny herinde (oprettede i sidste uge), men håber alligevel på at kunne søge svar på nogle spørgsmål.

Hvor tidligt kan man teste positivt, og betyder en negativ graviditetstest en uge før, at man egentlig burde have testet (kan jo bare ikke vente), at det ikke kan blive til et positivt resultat i sidste ende?

Jeg er enorm træt sidst på eftermiddagen, som jeg ikke plejer, men som jeg ved kan betyde graviditet (var gravid i foråret med samme symptomer). Herudover har jeg sommetider lidt ømme bryster - that's it. Men det kan selvfølgelig også være, at jeg bilder mig det hele ind, fordi jeg efterhånden ønsker det så inderligt.

Nå, men vil bare høre, hvor tidligt folk herinde har testet og opnået et positivt resultat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

oo

hvis du tager en test en hel uge før forventet mens og den er negativ, kan du på ingen  måder stole på at det er det endelige testresultat!

jeg ved hvor svært det er, men du er simpelthen nødt til at væbne dig med tålmodighed og teste igen til forventet mensdato. uanset hvor mange symptomer du har, så er der ingen der kan sige dig, om du er gravid - kun testen, og altså ikke før din menstruationdato

Anmeld

1. november 2009

Tina2

Med min yngste testede jeg positiv 4 dage før forventet mens... Der var en svag streg, men en svag streg er jo POSITIV:-) Så den var god nok... Man kan jo ikke teste falsk positiv, kun falsk negativ:-) Held og lykke:-)

Anmeld

2. november 2009

Barbamama

Det står også på graviditetstest-pakken at man kan først teste på første udeblevne menstruationsdag. Men ja det ER meget svært at vente

Anmeld

2. november 2009

DzenanaC

Takker for besvarelserne . Det er bare super rart, at man lige kan lukke sine frustrationer og utålmodighed ud...

Jeg må afvente lørdag med spænding og håbe på et positivt resultat. Men kunne være rart, hvis man kunne teste positivt lidt før, som du skriver Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.