Surprise Party 40 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.032 visninger
11 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2023

Anonym trådstarter

Manden bliver 40 år næste år, jeg har sparet op i 1 år nu og bliver ved med at spare op, for at give ham en surprise fest!

- Det bliver kun mænd, min mand siger ofte han savner en gode fest med vennerne uden påhæng, det passer mig rigtigt fint

Men nu skal planlægning begynde :

Jeg vilde helst! ha det på restaurant, men jeg invitere 30 mænd, så det skal være lokale ….

Jeg aner ikke om alle 30 mænd kommer det kunde nemt være kun 15 kommer  - Da jeg invitere en masse gamle venner, nye venner  og kollegaer som min mand har været glad for 

Hvornår kan jeg sender invitationer ud? er det for sent med 2 måneder før? 

Dette er min plan: 

Invitere til restaurant, der er åben bar, og et bord i restaurant, min mand kommer de bestiller mand, og drikker det de vild, så har jeg reserveret et bord i en bar ned i byen , hvor den “første runde drinks” er på mig men det næste de bestiller er dem selv dem der tager videre ned i byen. 

- Jeg vil bare ønske, at jeg ikke var, så nervøse anlagt, om min mand vil ha det, om han bliver vred ( Hvorfor skulle han???) 

Synes i ikke det lyder fint? 

- Jeg vil nemlig helst ikke være der, men betale på forhånd ( det kan man heldigvis) 

- Synes i det lyder som en “gode plan” ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2023

Anonym

Wow! Hvor er det vildt sødt af dig at gøre for ham! Håber han bliver vanvittig taknemmelig

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym

Jeg syntes det du har i støbeskeen, er så mega cool. Det er den ultimative kærlighedsgave 

Anmeld Citér

25. april 2023

Krøltop

To måneder før er for lang tid. Hvis du sender save the date kommer flere

Anmeld Citér

25. april 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Jeg synes at det er en rigtigt flot og sød idé du har  

Er din mand en person, der kan lide sociale overraskelser? 
Jeg spørger, fordi jeg selv personligt ikke bryder mig om at blive overrasket på den måde. Jeg er en introvert type og har behov for at indstille mig socialt til festlige lejligheder. Især hvis jeg selv skal være i centrum. 
Så det kommer jo lidt an på hvilken type din mand er. 

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym trådstarter

Sjæleven skriver:

Jeg spørger, fordi jeg selv personligt ikke bryder mig om at blive overrasket på den måde. Jeg er en introvert type og har behov for at indstille mig socialt til festlige lejligheder. Især hvis jeg selv skal være i centrum. 

Jeg har tænkte det samme -

Men han er sociale -

Men jeg kan finde på at sige det en time før så  han kan tage det ind - jeg har et år at fiske efter hvad han synes om om surprise partys ��

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym trådstarter

Krøltop skriver:

To måneder før er for lang tid. Hvis du sender save the date kommer flere

Hmmm - 

Synes du jeg kan det? 

Ved ikke hvorfor jeg synes det “mærkeligt” 

- Hvad kunde jeg skrive i en : Save the date besked 

og - Hvornår sender man så Save det date? 

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym trådstarter

Sjæleven skriver:

Bare en lille tilføjelse til det er - 

Vi mennsker elsker rutine osv. og “labels” det var rigtigt godt da vi var på “savannen” men jeg tror helt oprigtigt det gøre vi ofte går glip af ting - Om man ikke har autisme osv. 

Så sker “magi” udenfor vores “Comfort zone”

Jeg tror måske han skal lige registrere DET, så vilde han elske forhåbentligt masse af hans gode kollegaer og venner er der for nogen gode timer sammen -

Jeg er introvert og vilde helst sikkert bare ha brug for at tage det IND, så bare hygge mig med alle dem jeg elsker og ikke gøre noget - fødselsdag som voksne er kedeligt nogen gange 

Anmeld Citér

25. april 2023

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut

Jeg synes det er en megagod ide, og meget flot gave! Jeg ville blive enormt glad hvis min mand arrangerede sådan noget for mig…

Jeg tror, jeg rimeligt tidligt (måske allerede 3-4 mdr før) ville alliere mig med nogle af hans gode venner, så du ved, der kommer nok til at lave en god fest. Tænk hvis det hele falder til jorden pga afbud… 

Anmeld Citér

25. april 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Ej hvor er du sød!! Min mand ville blive mega glad  Men det skal selvfølgelig kun være, hvis han elsker surprices. Personligt ville jeg hade det

Jeg synes to måneder er for sent. Personligt har vi vores kalender booket to måneder ud i fremtiden, og ved mange af vores venner har det på samme måde. Jeg ville sende en ‘Save the date’ besked ud, og skrive at yderligere info kommer senere og at det selvfølgelig er tys tys 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.