Inspiration til konfirmationsgave søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.813 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. april 2023

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger, så søger jeg lidt "sjov" inspiration, til en sjov måde, at give en pengegave i konfirmationsgave.

Jeg har før lavet et pengetræ, et fuglebur med folde sedler, og self bare den helt klassiske med penge i en kuvert.

Overvejer denne gang et fylde en glasvase med jelly, hvor pengene bliver sænket ned i, men hvad har i eller af gode ider? 

Meget gerne med billeder og instrukser, om hvordan det laves

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2023

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Jeg har haft lavet et kaktuspengetræ.....

Prøv at google det, så kommer der billede. 

Det er agurker, der står i en urtepotte med 20 kr. mønter stukket halvt ind. Det er meget festligt. 

Anmeld Citér

19. april 2023

Anonym

Jeg har givet konfettirør (kan købes tomt) og fyldt med konfetti og pengesedler foldet sammen. Skal fyres af for at få pengene ud

Anmeld Citér

19. april 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Prøv at søge på Money Maze Pengelabyrint. Den er sjov, synes jeg. Man kan også købe en engangssprøjte på apoteket og lægge sedlen deri, så det er en 'økonomisk indsprøjtning'. 

Anmeld Citér

19. april 2023

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Jeg har haft lavet et kaktuspengetræ.....

Prøv at google det, så kommer der billede. 

Det er agurker, der står i en urtepotte med 20 kr. mønter stukket halvt ind. Det er meget festligt. 

Tak for svar!

Kan den laves dagen før?

Anmeld Citér

19. april 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har givet konfettirør (kan købes tomt) og fyldt med konfetti og pengesedler foldet sammen. Skal fyres af for at få pengene ud

Også en mega god ide!!��

Anmeld Citér

19. april 2023

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Prøv at søge på Money Maze Pengelabyrint. Den er sjov, synes jeg. Man kan også købe en engangssprøjte på apoteket og lægge sedlen deri, så det er en 'økonomisk indsprøjtning'. 

Det er også et par rigtig gode ideer!! Den med sprøjten har min sygeplejerske veninder også før fået

Anmeld Citér

20. april 2023

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Tak for svar!

Kan den laves dagen før?

ja, sagtens. 

Bare sørg for at agurkerne ikke er alt for modne, så de bliver for bløde. Hvis de er det risikerer du at pengene ikke kan sidde fast og falder ud. 

Sæt den evt. køligt natten over. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.