Overvejer en slynge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. november 2009

Findusinde

Hej piger..

Jeg har overvejet at købe denne slynge  http://www.onlinekids.dk/babyslynge_sort_trille-p 935.html Min datter er godt 6 uger.

Er der nogle der har erfaringer med denne, eller lign? Gode som dårlige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Vi har en magen til... gik helt væk fra den alm baby bjørn bæresele da jeg købte den... Frederic er 14 mdr i overmorgen er 86 cm og vejer 10,3 kg - vi bruger den stadig. Hvis han dag er træt og lidt af et hænge træ, kommer han i den og så kan han være med til at lave mad osv. Og være tæt på mor...

Anmeld

1. november 2009

Findusinde

Frederic's moar skriver:

Vi har en magen til... gik helt væk fra den alm baby bjørn bæresele da jeg købte den... Frederic er 14 mdr i overmorgen er 86 cm og vejer 10,3 kg - vi bruger den stadig. Hvis han dag er træt og lidt af et hænge træ, kommer han i den og så kan han være med til at lave mad osv. Og være tæt på mor...

Uh, det lyder godt.. At du har rigtig gode erfaringer med den. Laura er meget mor kælen, hvilket resultere i at hun mere eller mindre kun vil være hos mig, og det begrænser jo en helt del hvad jeg får ordnet herhjemme.

Og jeg håber lidtpå at hendes far også kan bruge den, så de også får knyttet bedre bånd end de i forvejen har..

Anmeld

1. november 2009

Findusinde skriver:

Uh, det lyder godt.. At du har rigtig gode erfaringer med den. Laura er meget mor kælen, hvilket resultere i at hun mere eller mindre kun vil være hos mig, og det begrænser jo en helt del hvad jeg får ordnet herhjemme.

Og jeg håber lidtpå at hendes far også kan bruge den, så de også får knyttet bedre bånd end de i forvejen har..

fik vist i kære børn hvordan den kunne bruges og den kan jo bruges fra de er helt små, da de da kan ligge vandret.

Jeg gik og stod altid med ham på hoften og der hjalp slyngen. vi har den altid med, da den jo intet fylder...

Anmeld

1. november 2009

Vingummien

Frederic's moar skriver:

Hvordan bære man en på den størrelse i en slynge? Emil er 79 og vejer knap 11 kg

Anmeld

1. november 2009

suanne85 skriver:

Hvordan bære man en på den størrelse i en slynge? Emil er 79 og vejer knap 11 kg

her kan man blive lidt klogere...: http://www.mamaslife.dk/group.asp?group=1

Han sidder på 'fast' på hoften, med et ben på hver side.

Anmeld

1. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har en ligedan, den hedder vist mamabasic eller noget, men ser ud ligesom den du henviser til.

Men jeg har aldrig fået den brugt, kunne ikke rigtig finde ud af det.

Så hvis du er interesseret har jeg en (bordeaux) der sælges billigt

Anmeld

1. november 2009

Findusinde

Rikke skriver:

Jeg har en ligedan, den hedder vist mamabasic eller noget, men ser ud ligesom den du henviser til.

Hvor meget skal du ha for den Rikke?

Anmeld

1. november 2009

Findusinde

Rikke skriver:

Pyt med det Rikke, har lige forsøgt at annullere min ordre, og det kan jeg ikke komme til..

Anmeld

1. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Findusinde skriver:

Pyt med det Rikke, har lige forsøgt at annullere min ordre, og det kan jeg ikke komme til..

Okay, bare i orden. Ellers skriver du bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.