Erfaring efter narkose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har haft voldsom kvalme og kulderystelser. Det er noget jeg har gjort opmærksom på og har fået både varmetæppe og kvalmestillende de efterfølgende gange. Nogle af de første gange jeg var i narkose kunne jeg simpelthen ikke vågne op igen, jeg sov og sov og de kæmpede med at få mig vækket. 
De sidste par gange jeg har været i narkose har der intet været overhovedet og jeg er vågnet let op igen. 

Ej smart med varmetæppe!! Er det bare noget de har?

Jeg havde nemlig også rigtig svært ved at vågne, dengang jeg var i fuld narkose. Men er noget mere tryg ved, at der er en "plan" denne gang, også i forhold til, hvordan jeg havde det efter mit aks, plus fødsel

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ej smart med varmetæppe!! Er det bare noget de har?

Jeg havde nemlig også rigtig svært ved at vågne, dengang jeg var i fuld narkose. Men er noget mere tryg ved, at der er en "plan" denne gang, også i forhold til, hvordan jeg havde det efter mit aks, plus fødsel

Ja det jeg fik var sådan et med luft. Det var ret smart. 

Anmeld Citér

7. april 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg skal opperes om et par måneder, hvor jeg skal i fuld narkose.

Jeg har prøvet det en gang før, for MANGE år siden, hvor jeg mens jeg lå på opvågning fik det "dårligt" rystede af kulde, og blev hed med at sætte deres overvågning igang osv.

Efterfølgende har jeg fået semi aks, hvor jeg ikke ret godt kunne tåle rygmarvsbedøvelsen, og da jeg fik morfin over på opvågningen stoppede jeg nærmest med at trække vejret, kastede op, når jeg endelig var vågen osv. 

De mente det var en form for allergisk reaktion på morfinen og bedøvelsen.

Ved min anden fødsel fik jeg også rygmarvsbedøvelse, hvor jeg blev voldsom dårlig og kastede op, og fik kulderystelser osv.

Så nu mit helt store spørgsmål!  Er der nogen herinde, som har været dårlige af narkosen, efter operationer, som har haft et ligne forløb?

Læge og sygehus er self informeret, om mine tidligere oplevelser, og der bliver lagt en plan for smertedækning bagefter

Jeg har været i narkose to gange. Første gang havde jeg ingen bivirkninger bagefter anden gang havde jeg også voldsomme kulderystelser. Men det blev afhjulpet med et varmetæpper 

Anmeld Citér

7. april 2023

B&J

Anonym skriver:

Ja sådan har jeg det også 100 procent, iforhold til operationen. Det andet er bare mere "ukendt"  hvis det giver mening

Min veninde arbejder heldigvis på afdelingen, så hun har lovet at komme og nusse lidt om mig, hvis hun er på job. Og ku også lige berolige mig med, at alle hendes kollegaer, er så dygtige og søde. Så det beroligede mig, da jeg hørte det

Så fantastisk. Dejligt når man føler sig tryg det gør alt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.