Linda2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Er der nogen der har hørt fra hende.. ?
Nogen der ved om hun har det godt og nyder sit nye liv som moar??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

forår

Astrids-mor skriver:

Er der nogen der har hørt fra hende.. ?
Nogen der ved om hun har det godt og nyder sit nye liv som moar??

vender lige tilbage senere, da jeg lige har sendt hende en sms så vi kan få en frisk opdate fra hende

Anmeld

1. november 2009

forår

Så har jeg fået svar fra Linda og hun skriver:

Min urinvejsinfektion er aftagende men Laura skal fortsætte med antibiotika til torsdag pga streptokokker B i halsen. Hun får medicin direkte i blodet via medicindrop som desvæære lægges om hver 2. dag pga tynde  blodkar. Idag er hun blevet stukket forgæves med kanyler 6 gange inden det lykkes at lægge det godt nok. Det gør dælme ondt at se og hører sin lille pige gennemgå det Hun har fået barberet lidt af håret af da de mente det lå bedst i hovedet men endte alligevel i hånden. Det positive er at amningen kører godt. Hun spiser og sover fint og siger selv til,og så er hun begyndt at tage på igenI dag har hun været i bad og nød det. Sygeplejeskerne er fantastisk hjælpsomme og gode til at informere, så det er beroligende knus Linda & Laura.

Anmeld

1. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

forår skriver:

Min urinvejsinfektion er aftagende men Laura skal fortsætte med antibiotika til torsdag pga streptokokker B i halsen. Hun får medicin direkte i blodet via medicindrop som desvæære lægges om hver 2. dag pga tynde  blodkar. Idag er hun blevet stukket forgæves med kanyler 6 gange inden det lykkes at lægge det godt nok. Det gør dælme ondt at se og hører sin lille pige gennemgå det Hun har fået barberet lidt af håret af da de mente det lå bedst i hovedet men endte alligevel i hånden. Det positive er at amningen kører godt. Hun spiser og sover fint og siger selv til,og så er hun begyndt at tage på igenI dag har hun været i bad og nød det. Sygeplejeskerne er fantastisk hjælpsomme og gode til at informere, så det er beroligende knus Linda & Laura.

tusind tak for en frisk opdate..
øv også, hvor uheldige er de ikke lige..
Håber snart at hører fra hende herinde... Men dejligt at hun nyder at være mor..
ønsk dem godbedring fra mig

Anmeld

1. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

forår skriver:

Håber snart at hører fra hende herinde... Men dejligt at hun nyder at være mor..

Anmeld

2. november 2009

SaNiNa

Hvor er det dejlig at hører at de har det godt selvom de ligger derude med  urinvejsinfektion og streptokokker.

Anmeld

2. november 2009

forår

Astrids-mor skriver:

Jeg har smidt en sms afsted til hende med din hilsen

Anmeld

2. november 2009

forår

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor er det dejlig at hører at de har det godt selvom de ligger derude med  urinvejsinfektion og streptokokker.

Jeg har osse hilst fra dig

Anmeld

5. november 2009

forår

forår skriver:

Jeg har osse hilst fra dig

Jeg skulle hilse fra Linda og sige at planen er at de bliver udskrevet lørdag formiddag, så jeg skulle sige at hun nok kommer online igen lørdag aften

Anmeld

5. november 2009

forår

Sanne og Nicklas skriver:

fik lige citeret forkert...LoL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.