Jubbbiiiii er kommet op af sofa'en!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. november 2009

anna-jonas

Ja, tøser..............idag har jeg været ude at løbe for første gang i over 1 år...............er sgu' lidt stolt af mig selv. Det var en kort tur............men kører efter I FORM's begynderprogram, så det er ikke ret hårdt til at starte med.

Nu skal jeg bare lige overbevise min hjerne om, at jeg også skal lægge kostvanerne om...............for jeg har taget 11 kg. på siden jeg fødte Ida. Det er sgu' pinligt!

Knus Mette (the running mum)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

oo

the running mum  så kom jeg straks til at tænke på denne sang:

http://www.youtube.com/watch?v=dh0MYAjx2fY

selvom de synger running man og det overhovedet ikke handler om at være mor

tillykke med løbeturen! det er sgu godt nok mere end hvad jeg kan prale af - står p.t. og bager kanelsnegle...for 2. gang denne weekend

Anmeld

1. november 2009

NaFe

Ihh vor dejligt... Man får det altså bare så meget bedre med sig selv efter sådan en løbe tur... Startede selv på det løbe program 2 mdr efter jeg fik feluca... Og kan nu løbe 10 km.. Og startede altså med a kunne løbe 100meter...smiler... Så vil ønske dig held og lykke med det og hæng i...

knus

Anmeld

1. november 2009

JustAnotherName

huuwh....jeg burde altså osse....

Fedt for dig at du er kommet igang. Det første skridt er tit det sværre. Så er den næste udfordring at HOLDE gejsten og motivationen til at fortsætte med at gøre det.

Du er sej!

Jeg er pisse kuldskær og fuld af dårlige undskyldninger for at blive hjemme på sofaen med mit lune tæppe over pusselankerne   

Anmeld

1. november 2009

Klumpe-dumpe

GOOOOO GIRL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.