At skriv til en man ikke har mødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.342 visninger
10 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2023

Anonym trådstarter

Jeg lidt mere tilbageholdende for hvad nu hvis   personen ikke synes om det. Veninde synes jeg skal kaste mig ud i det  fordi jeg har fortalt hende at jeg godt kunne tænke mig og lære nogle nye mennesker at kende jeg har dog ikke helt mod på det da jeg er bange for at blive afvist.

Jeg er lidt nysgerrig på om der sidder nogen herinde son   kunne finde på at skrive til nogen på Facebook som de ikke kendte i forvejen? Hvor vigtigt er det for jer hvor mange oplysninger i kan se på person   profil kunne i finde på at skrive til en person hvor kun profilbillede er offentlig hvor i   ingen andre oplysninger kan se men hvor personen stadigvæk har gjort det muligt at ansøge om venskab og skrive beskeder? Og hvilken overvejelser gør i jer ellers ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2023

Anonym

Har jeg aldrig overvejet. Er det fordi du synes personen ser spændende ud? Vil du være ven eller kærester med vedkommende. Man har jo ikk noget at miste ved at skrive til en fremmed.

Er meget nysgerrig efter at vide hvordan du har fundet personen du vil skrive til og hvorfor

Anmeld Citér

24. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har jeg aldrig overvejet. Er det fordi du synes personen ser spændende ud? Vil du være ven eller kærester med vedkommende. Man har jo ikk noget at miste ved at skrive til en fremmed.

Er meget nysgerrig efter at vide hvordan du har fundet personen du vil skrive til og hvorfor

Jeg har ikke søgt på Facebook efter en jeg muligvis kunne skrive  til endnu  da jeg ikke helt har mod på det man min veninde synes jeg skal finde en person på Facebook og skrive til

Anmeld Citér

24. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har ikke søgt på Facebook efter en jeg muligvis kunne skrive  til endnu  da jeg ikke helt har mod på det man min veninde synes jeg skal finde en person på Facebook og skrive til

Du kan jo starte med at melde dig ind i nogle fællesskaber. Så er du måske lidt tættere på at finde nogen du klinger med. Men uanset hvad så Go for it. Held og Lykke og hold os da lige opdateret

Anmeld Citér

24. marts 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg lidt mere tilbageholdende for hvad nu hvis   personen ikke synes om det. Veninde synes jeg skal kaste mig ud i det  fordi jeg har fortalt hende at jeg godt kunne tænke mig og lære nogle nye mennesker at kende jeg har dog ikke helt mod på det da jeg er bange for at blive afvist.

Jeg er lidt nysgerrig på om der sidder nogen herinde son   kunne finde på at skrive til nogen på Facebook som de ikke kendte i forvejen? Hvor vigtigt er det for jer hvor mange oplysninger i kan se på person   profil kunne i finde på at skrive til en person hvor kun profilbillede er offentlig hvor i   ingen andre oplysninger kan se men hvor personen stadigvæk har gjort det muligt at ansøge om venskab og skrive beskeder? Og hvilken overvejelser gør i jer ellers ?

Kun igennem grupper, ikke bare en tilfældig jeg har set på fb. 

Anmeld Citér

24. marts 2023

Kontrast

Jeg har skrevet til nogen, som jeg har "mødt" gennem grupper, hvor vi så typisk har haft en lille korrespondance i et opslag, inden at jeg har taget kontakt privat.

Anmeld Citér

24. marts 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er enormt underligt når nogen, helt uden kontekst, tager kontakt til mig på Facebook. Jeg sletter deres beskedanmodning med det samme. 
jeg kan bedre forstå det, og svarer, hvis det er nogen fra en gruppe jeg er medlem af, som fx har deltaget i en tråd hvor jeg også har bidraget.  

hvis du søger en kæreste, så synes jeg du skal melde dig ind i nogen singlegrupper og tage kontakt der fra. Så er du også sikker på de er single  

Anmeld Citér

24. marts 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Er det venner/veninder eller kærester, du søger? 

Hvis det er venner, så er der app'en Boblberg eller grupper på FB.. 

Og er det en kæreste, så er der singlegrupper på FB eller single.dk eller andre datinggrupper.. 

De ting ville give mere mening end bare at skrive et tilfældigt navn og skrive til personen 

Anmeld Citér

25. marts 2023

Baby.mamma

Jeg har selv oplevet at blive kontaktet, og det er ikke noget, jeg responderer på. Jeg ville heller ikke selv tage en sådanne kontakt. 

Anmeld Citér

25. marts 2023

StineW79

Profilbillede for StineW79

Meld dig ind i forskellige gruppe, I dit nærområde, og skriv at du søger venskaber.

Skiv gerne hva du vil opnå med venskabet  feks skriv at du søger en gå tur makker, nogen at spille spil med, drikke kaffe med, eller gå i biografen med. På den måde, vil du møde folk der søger det samme som dig.

At kontakte helt fremmede på feks fb eller messenger, tror jeg på ingen måde du får noget ud af.

Personligt blokere og sletter folk, jeg ik kender, hvis de bare henvender sig Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.