Puha det er hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. november 2009

Lullaby

Sidste måned havde vi ekstra regninger for ca 5000 kr. Derfor røg alle børnepengene på regninger. Denne måned fik jeg kun 12500 i løn fordi jeg skulle betale for min ferie selv så der mistede vi lige 3500 + at der var ekstra regninger. Jeg synes det er så hårdt i øjeblikket. Bella mangler tøj. Meget af hendes er efterhånden så forvasket og slidt at jeg korser mig når hun skal i bh. Jeg selv mangler vintertøj og manden har kun 2 par bukser. Jeg ved at om 1 år når Mathias er færdig på semi og får arbejde at der er lysning forude. Men tiden dertil er bare lang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Tina2

Prøv at kigge på trendsales... Der kan du altså få rigtig meget fedt tøj til ingen penge....

Hvis du kigger under børnetøj fra fx name it, H&M osv der er rimelig billige mærker i forvejen kan du få det til ekstremt billige penge derinde, og går du efter noget der fx er "næsten som ny" kan du få super pænt tøj til billige penge. "God men brugt" kategorien kan sagtens være pænt tøj, men der er selvfølgelig lidt mere slid på....

Jeg køber riiiiigtig meget tøj til mig selv og mine unger derinde, sælger også meget. Og jeg sparer rigtig mange penge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.